یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فراکسیون «فرمانداری‌های ویژه کشور» در مجلس تشکیل و فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد رئیس آن شد.
به گزارش یافته، فراکسیون «فرمانداری‌های ویژه کشور» در مجلس شورای اسلامی تشکیل و بر اساس انتخابات صورت گرفته، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد به ریاست این فراکسیون انتخاب شد.
گفتنی است، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد، نیز به عنوان نایب‌رئیس این فراکسیون انتخاب شد و احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه و محمد سرگزی نماینده مردم زابل و زهک نیز به ترتیب دبیر اول و دبیر دوم این فراکسیون شدند.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی‌اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار نیز با انتخاب اعضا، در سمت سخنگوی فراکسیون فرمانداری‌های ویژه کشور در مجلس قرار گرفت.



دیدگاه‌ها  

#1 سیدمحمدحسن 1400-12-18 11:57
اقا فکری به حال این قانون بیخود ادامه کار معلمین تا 65 سالگی بکنید این چه قانون الکی است که وضع کردید؟؟؟یک قانون خوب گذاشتند کهازادامه کار بازنشستگان جلوگیری به عمل اید تا فضابرای استخدام جوانان تحصیل کرده باز شود شما باندانم کاری نقضش کردید....فردا پس فردا تندروهای سیاسی بیسواد پیر برای احراز پست های مدیری صف میکشند وعرصه را برای جوانان تحصیل کرده تنگ میکنند....افراد 60ساله که برای تدریس برنمی گردند بلکه برای مدیرکلی ومعاون وزیری برمیگردند واحراز پست های حساس...
نقل قول کردن
#2 رضا-س 1400-12-23 14:49
دبیران 60 ساله توان تدریس ندارند.نمایندگا ن آمار جوانان بیکار را دیده اند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا