یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، گفت: نداشتن جاده‌های روستایی به ویژه در شهرستان‌های کوهدشت، دلفان، الیگودرز، رومشکان شدیداً با ضعف مواجه هستیم.
به گزارش یافته، محمدرضا مبلغی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان با بیان اینکه سفر دکتر وحیدی با رویکرد اقتصادی بوده و این موضوعی است که مقام معظم رهبری همواره برآن تأکید دارد، بیان کرد: چنانچه با رویکرد اقتصادی حرکت کنیم و توجه به مسائل اقتصادی داشته باشیم مشکلات جامعه ما نه تنها در این عرصه بلکه در عرصه‌های مختلف حل خواهد شد.
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مشکلاتی که لرستان با آن دست و پنجه نرم می‌کند که برخی از آن‌ها نیز توسط مسئولین در این جلسه گفته شد که یکی از آن‌ها جاده‌های استان بوده که جزء زیرساخت‌های اصلی محسوب می‌شود و نداشتن جاده‌های مناسب از جمله ضعف‌های استان است.
وی ادامه داد: نداشتن جاده‌های روستایی به ویژه در شهرستان‌های کوهدشت، دلفان، الیگودرز، رومشکان شدیداً با ضعف مواجه هستیم.
مبلغی بیان کرد: شهرداری‌های شهر‌های استان نیازمند کمک هستند؛ برخی شهرداری‌ها بیشتر نیاز به کمک دارند و مواردی وجود دارد که حتی در پرداخت حقوق پرسنل خود عاجز هستند.
وی تأمین مسکن را جزء نیاز‌های اساسی مردم لرستان دانست و با بیان اینکه در کنار این مشکلات ظرفیت‌های زیادی در استان وجود دارد، اضافه کرد:‌ایستگاه پمپاژ برای دشت‌های رومشکان، طرهان، کوهنانی، کشماهور، این دشت‌ها آماده کشاورزی است و به خاطر آبی که از کنار این دشت‌ها عبور می‌کند استفاده نمی‌کنیم؛ متأسفانه از تولید محصولات مرغوبی که قابلیت صادرات دارند محروم هستیم.
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارتقای بخش کوهنانی به بخش شهرستان جزء مطالبات مردم این دیار است و این درحالیست که زمینه لازم برای تبدیل بخش به شهرستان وجود دارد و طرح اولیه آن ایراداتی داشت که اصلاح شده است.
مبلغی بیان کرد: همچنین ارتقاء بخش طرهان به شهرستان نیز از مطالبات مردم است و ایجاد بخش مادیان رود نیز جزء درخواست مردم بوده که‌امیدواریم به دستور وزیر کشور به انجام برسد.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر غضنفری 1400-12-17 23:14
آقای مبلغی بازداشتگاه موقت کوهدشت را زودتر تکمیل وافتتاح نماید
نقل قول کردن
#2 سیدمحمدحسن 1400-12-18 08:02
ایشون هم درجایگاه رییس مجمع نمایندگان فقط مشکلات کوهدشت را گفتند در سفررییس جمهور ووزرا وازسایر مناطق استان چیزی نگفتند واصلا نگاه استانی ندارند....
نقل قول کردن
#3 رضا-س 1400-12-23 15:41
ایشان در جایگاه رئیس مجمع نمایندگان استان در حضور رئیس جمهور حتی نتوانست از روی کاغذ خواسته سایر نمایندگان را قرائت نماید فقط موارد کوهدشت را بیان کرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا