یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه با تأکید بر اینکه زیبنده نیست که وضعیت اشتغال در لرستان این‌گونه باشد، گفت: رئیس‌جمهور اعلام کردند که لرستان را در حوزه اشتغال ویژه می‌بینند، این معنا ندارد که تنها ۰.۷ درصد از منابع بانکی کشور متعلق به لرستان باشد.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه دوشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، وزیر کشور و استاندار استان برگزار شد، در سخنانی با تبریک اعیاد و مناسب‌های ماه شعبان اظهار داشت: رسول گرامی اسلام فرمود کار امت به سرانجام نمی‌رسد مگر به دست علما و امرا؛ تحول همراه با جهش باید به دست این دو قشر باشد.
وی با تاکید بر مجاهدت مستمر، مقاومت، ایستادگی و پایداری در راه احیای ارزش‌های دینی، عبادت و خستگی‌ناپذیری در این مسیر بیان داشت: پایداری در راه احیای ارزش‌های دینی و اسلامی، تحقق عدالت اجتماعی و …‌. باید موردتوجه قرار بگیرد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات دولت سابق این بود که نتوانست در برخی موارد موفق عمل کند، ادامه داد: عدم تنظیم بازار در سطح کلان کشور وجود دارد که باید با کار کارشناسی و علمی و با کمک قوه مقننه و قضاییه این امر رفع شود.
حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به جایگاه حقوقی وزیر کشور برای پیگیری مسائل و مشکلات لرستان در سطح کلان کمک کند که از سوی نمایندگان دستگاه‌ها گام اساسی برداشته شود.
شاهرخی تصریح کرد: امیدواریم مشکلاتی که گفته شد و راهکارهایی که برای برون‌رفت از مشکلات داده شد مکتوب و در وزارت کشور راهکارهای برون‌رفت ارائه شود.
وی بیان داشت: سند توسعه پیشران لرستان به وزارت خانه‌ها ابلاغ‌شده اما همچنان دبیرخانه آن ایجاد نشده است.
وی با تأکید بر اینکه زیبنده نیست که وضعیت اشتغال در لرستان این‌گونه باشد، گفت: رئیس‌جمهور اعلام کردند که لرستان را در حوزه اشتغال ویژه می‌بینند، این معنا ندارد که تنها ۰.۷ درصد از منابع بانکی کشور متعلق به لرستان باشد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه وزیر کار در سفر به لرستان اعلام کردند که ۴۰ تا ۶۰ هزار شغل در استان ایجاد می‌شود، گفت: باید این امر در استان عملیاتی شود.
وی با بیان اینکه زیبنده نیست در استان لرستان افراد بسیاری تحت پوشش‌ کمیته امداد باشند و باید برای این مشکل راهکاری اساسی اندیشیده شود گفت: باید از ظرفیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان و سایر هلدینگ‌ها در این راستا استفاده کرد.
حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه ۴۰ هزار نفر در سیمان خرم‌آباد سرمایه‌گذاری کرده‌اند و این در حالی است با گذشت سال‌ها همچنان این کارخانه ساخته نشده و سرمایه این افراد از دست رفته است، افزود: در لرستان ۲۰ هزار میلیارد صنایع راکد وجود دارد و باید برای احیای این‌ها برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت صورت گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: مردم مطالباتی دارند که دست یافتنی است، از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار دارند اعلام کنند در یک سال در بخش اقتصادی، اشتغال، تورم چه میزان با کمک بانک‌ها و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد اشتغال کرده‌اند و شفاف و رسانه‌ای شود که اگر کسی به این برنامه نرسید بیاید و تبیین و توجیه کند.
وی با اشاره به مسائل انتظامی و امنیتی گفت: جایگاه نیروی انتظامی و امنیتی ما باید ارتقا پیدا کند تا نیروی انتظامی بتواند به صورت کمی و کیفی و با امکانات مناسب ماموریت‌های خودش را اجرا کند.

دیدگاه‌ها  

#1 سیدمحمدحسن 1400-12-17 12:53
سلام ریشه تمام استخدام های بی ضابطه در دوره برخی نمایندگان ادوار پیشین درمجلس وشوراهای شهر وتوسط مدیران ادارات کل دودهه گذشته بی عدالتی های زیادی انجام دادند واینک در دولت عدالتجوی جناب رییسی سهم خواهی می کنند وبه استاندار محبوب فشار می اورند که مجدد به اریکه قدرت برسند ....یه بررسی اجمالی توسط دستگاه های امنیتی از نحوه استخدام بی ضابطه ونامشروع اقوام درجه یک مدیران اسبق این واقعیت را روشن میکند...مدیرانی ی که به ظاهر مسلمان ولی در باطن حق الناس رارعایت نکردند نباید مجدد به قدرت برسند....
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1400-12-17 13:02
بزرگوار جای اون کارخانه سیمان که شما مثال زدید خوب نیست باعث الودگی هم برای مردم اطراف و حتی خرم اباد و هم برای نیروگاه برق خرم اباد میشود.اگه انتقالش بدهند به جای دیگه بهتره.
نقل قول کردن
#3 کشوری 1400-12-25 21:00
به نقل از اکبر-ظ:
بزرگوار جای اون کارخانه سیمان که شما مثال زدید خوب نیست باعث الودگی هم برای مردم اطراف و حتی خرم اباد و هم برای نیروگاه برق خرم اباد میشود.اگه انتقالش بدهند به جای دیگه بهتره.
آلودگی کجا؟؟؟ خب همینجوری کردید مارو بدبخت کردید و این شهر هیچ صنعتی ندارد؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا