یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزیر کشور گفت: یکی از موضوعات موردتوجه، پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان بود که طبق آن منابع خوبی به استان تعلق گرفته است.
به گزارش یافته، وحیدی در پایان سفر یک روزه به استان لرستان و پس از جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در مصاحبه با روابط عمومی اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد توجه، پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان بود که طبق آن منابع خوبی به استان واگذار شده است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه کار در استان طراحی‌شده و بر اساس مصوبات سفر ریاست‌جمهور دنبال می‌شود گفت: به این منظور حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نقد، منابع و تسهیلات در اختیار استان قرار می‌گیرد.
 وحیدی با اشاره به بازدید از شهرستان‌های پل‌دختر و کوهدشت، گفت: شهرستان‌های مذکور در جای خودشان زمینه‌های مناسبی دارند که به‌طور ویژه موردتوجه دولت قرار می‌گیرند ازجمله آب‌رسانی در حوزه کشاورزی، توسعه شیلات، توجه به باغداری و محصولات خاص این مناطق مانند انار و انجیر که تصمیم گرفته شد در حل مسائل آن‌ها تسریع شود.
وحیدی در ادامه با اشاره به سفرهای نوروزی اظهار داشت: کمیسیون ایمنی سفرهای استانی در حال تشکیل است که دستورالعمل آن ابلاغ شده و در سطح کشور برای بهتر کردن زمینه سفرهای استانی و کاهش حوادث جاده‌ای تشکیل خواهد شد.
 وزیر کشور یکی دیگر از اهداف تشکیل این کمیسیون را کنترل سفرها از حیث مقررات و مسائل بهداشتی عنوان کرد و گفت از آنجا که ما هنوز درگیر بیماری کرونا هستیم، این سفرها نباید موجب افزایش بیماری شود و این موضوع موردتوجه جدی قرار گرفته است. همچنین برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در سطح استان‌ها برنامه‌های دیگری برای آرامش خاطر مهمانان اندیشیده شده است.
 وحیدی در خصوص مشکلات مربوط به صنایع تولیدی و واحدهای اقتصادی گفت: اگرچه مشکلات مذکور به دستگاه‌های متولی مربوط و پیگیری می‌شود اما وزارت کشور هم پیگیری لازم را در این زمینه تا حصول نتیجه انجام خواهد داد.
وی در پایان مشکلات بعضی از صنایع را در استان شامل؛ مسائل قضایی، مسائل مالی و اعتباری عنوان کرد و تعداد دیگری را ناشی از مسائل حقوقی و تملک بانک‌ها دانست که لازم است بانک‌ها در این خصوص تصمیم‌گیری کنند که واحدهای تولیدی را یا خود راه‌اندازی کنند یا به غیر واگذار کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 سیدمحمدحسن 1400-12-17 12:50
سلام ریشه تمام استخدام های بی ضابطه در دوره برخی نمایندگان ادوار پیشین درمجلس وشوراهای شهر وتوسط مدیران ادارات کل دودهه گذشته بی عدالتی های زیادی انجام دادند واینک در دولت عدالتجوی جناب رییسی سهم خواهی می کنند وبه استاندار محبوب فشار می اورند که مجدد به اریکه قدرت برسند ....یه بررسی اجمالی توسط دستگاه های امنیتی از نحوه استخدام بی ضابطه ونامشروع اقوام درجه یک مدیران اسبق این واقعیت را روشن میکند...مدیرانی ی که به ظاهر مسلمان ولی در باطن حق الناس رارعایت نکردند نباید مجدد به قدرت برسند....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا