یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان فعالیت آموزشی همه مدارس استان با توجه به آلودگی هوا استان که در وضعیت ناسالم قرار دارد فردا شنبه ۱۴ اسفند در بستر شبکه شاد انجام می‌گیرد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان فعالیت آموزشی مدارس لرستان در ادامه هفته بر اساس مصوبه ستاد کرونا استان در تاریخ ۷ اسفند ماه با توجه به آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهر‌های استان و طبق جدول فوق برگزار خواهد شد.
براساس این مصوبه وضعیت آموزش در همه مقاطع شهری، روستایی و عشایری استان در شهرستان‌های با رنگ‌بندی زرد و آبی و همچنین مدارس مناطق روستایی و عشایری شهرستان‌های نارنجی، حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌باشد.
آموزش در مدارس شهری شهرستان‌های با رنگ‌بندی نارنجی، مدارس روستایی و عشایری شهرستان‌های قرمز و مدارس شهری متوسطه اول و دوم شهر‌های قرمز بصورت ترکیبی است وفعالیت آموزشی پیش دبستانی و مقطع ابتدایی مناطق قرمز به صورت مجازی خواهد بود.
درآخرین رنگ‌بندی کرونایی کشور که شامگاه جمعه سیزدهم اسفندماه منتشر شد، شهرستان‌های پلدختر و کوهدشت در وضعیت قرمز کرونایی و شهرستان‌های خرم‌آباد، دورود، ازنا، سلسله و رومشکان در وضعیت نارنجی، شهرستان چگنی در وضعیت زرد قرار دارند، نکته قابل تامل اینکه در آخرین رنگ‌بندی کرونایی که بصورت لیست شهر‌ها از سایت وزارت بهداشت اعلام می‌شود نامی از شهرستان‌های بروجرد، الیگودرز و دلفان از لرستان دیده نمی‌شود.

تنظیم:‌امین آقامیرزایی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا