یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، مشکلات پزشکی قانونی دلفان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش یافته، در سفر دو روزه محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه به استان لرستان و در سفر به شهرستان دلفان، مشکلات پزشکی قانونی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان در این دیدار به مشکلات و چالش‌های پیش روی پزشکی قانونی استان اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرستان دلفان اجساد در صورت نیاز به کالبدگشایی باید به مرکز استان ارجاع داده شوند.
با مشکل عدم وجود سالن تشریح در شهرستان دلفان اشاره کرد و افزود: در صورت اختصاص اعتبارات مصوبات سفر ریاست وقت قوه به اداره کل پزشکی قانونی استان ساخت سالن تشریح برای این شهرستان به زودی آغاز می‌شود بنابراین امیدواریم اعتبارات مصوبات سفر ریاست وقت قوه در آینده‌ای نزدیک به این اداره کل اختصاص یابد.
 
بر اساس این گزارش معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه که جهت پیگیری مصوبات و رفع مشکلات قضایی دادگستری لرستان به استان سفر کرده بود، از مرکز پزشکی قانونی شهرستان دلفان بازدید کرد و با حضور رزم رئیس کل دادگستری لرستان، امام‌جمعه و فرماندار شهرستان دلفان، مدیرکل پزشکی قانونی استان و کارکنان این مرکز به بحث و گفت‌وگو پرداخت و مشکلات مرکز پزشکی قانونی شهرستان دلفان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا