یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: کارگروه توسعه بخش معدن براساس مصوبه هیات وزیران به عنوان اقدامی موثر توسط دولت خدمت‌گزار به منظور توسعه و ارتقای ظرفیت‌های بخش معدنی در سطح کشور و استان‌های مختلف تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش يافته‌ به نقل از روابط عمومی استانداری، حبیب‌الله دهمرده در نخستین جلسه این کارگروه که با عنوان ستاد اجرایی توسعه بخش معدن استان نامیده می‌شود، افزود: این کارگروه به صورت متناظر با کارگروه ملی با حضور برخی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط در حوزه‌های صنعتی، اقتصادی، مالی و تجاری تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: ریاست این کارگروه در استان‌ها بر عهده استاندار می‌باشد و دبیرخانه آن نیز در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مستقر خواهد شد.

استاندار لرستان، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، منابع طبیعی، جهاد کشاروزی، راه و شهرسازی، محیط زیست و شرکت‌های برق، گاز، نفت، زمین‌شناسی آب منطقه‌ای، دادگستری و بانک‌های عامل را اعضای اصلی این کارگروه عنوان کرد.

دهمرده افزود: برنامه‌ریزی در حوزه اکتشاف، استخراج، فرآوری و صنایع معدنی و بررسی و نظارت بر فعالیت‌های معادن استان از جمله برنامه‌های اصلی این کارگروه است.

به گفته وی، مصوبات این کارگروه در حوزه‌های معدنی لازم‌الاجراست و برخي از مصوبات نیز برای تایید نهایی به کارگروه ملی توسعه بخش معدن کشور ارسال می‌شود.

دهمرده با بیان این که دبیری کارگروه با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است، افزود: جلسات کارگروه به طور منظم بر اساس برنامه تعیین شده دبیرخانه برگزار خواهد شد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا