یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشین معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: هم‌زمان با سراسر کشورمشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهي، ديپلم و زیر دیپلم داراي برگ آماده‌به‌خدمت به تاريخ يکم اسفندماه سال جاري مي‌بايست رأس ساعت 7 صبح روز یکشنبه اول اسفندماه 1400 در محل معاونت وظیفه عمومی استان واقع در خرم‌آباد، ملک شیرآباد روبروی پارک صخره‌ای حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
به گزارش یافته؛ سرهنگ "ایمانی" اظهار داشت: با توجه به عدم ارسال پستي برگه آماده  خدمت و اينکه برگه معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزشي از طريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) صادر می‌شود، آن دسته از مشمولاني که تاکنون به هر دلیل موفق به دريافت برگه معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده‌اند، براي دريافت معرفی‌نامه می‌توانند به يکي از دفاتر مذکور مراجعه کنند.
وی افزود: اعزام مشمولان در تاريخ مذکور بر اساس طرح فاصله‌گذاری و انجام کليه تمهيدات بهداشتي و غربالگري در بدو ورود مشمولان به وظيفه عمومي استان و مراکز آموزش انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمولي که مشکوک به بيماري است از اعزام وي خودداري می‌شود، لذا خانواده‌ها به‌هیچ‌عنوان نگران وضعيت سلامتي عزيزان خود نباشند.
جانشین معاون وظیفه عمومی استان ادامه داد: عدم حضور به‌موقع مشمولان در زمان و مکان تعیین‌شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظيفه عمومي، محرومیت‌های اجتماعي را براي آنان در برخواهد داشت، همچنين تمامي مشمولان می‌بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبيل برگه آماده‌به‌خدمت، برگه واکسيناسيون و برگه معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک موردنیاز از روگرفت شناسنامه، کارت ملي، مدارک تأهل، ايثارگري پدر و غیره را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.
سرهنگ ایمانی تأکید کرد: برابر طرح واکسيناسيون عمومي عليه ويروس کرونا در سطح کشور، مقررشده است مشمولاني که از تاريخ 1400/12/01 به خدمت اعزام می‌شوند می‌بایست واکسن کرونا تزريق کرده باشند.
وی خاطرنشان کرد: مشمولان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر می‌توانند از طريق پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشاني sarbazvazifeh@ از آخرين اخبار مطلع شوند.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1400-11-28 12:30
مردم عادی و بی پول بشتابید به سوی خدمت مقدس سربازی.پولدارها هم بروید به سمت خرید سربازی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا