یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده پلیس‌راه استان لرستان از بارش برف و باران در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد و گفت: رانندگان عزیز حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
 به گزارش صبح شنبه یافته، سرهنگ " محمد زارعی" در تشريح اين خبر گفت: بارش برف و باران از ساعاتي پيش در محورهاي مواصلاتي استان لرستان شروع شده و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: رعایت فاصله طولی، استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی، اطمینان از سالم بودن برف‌پاک‌کن‌ها، سالم بودن سیستم روشنایی خودرو و همراه داشتن وسایل گرمایشی و ساير تجهيزات زمستاني و مقاديري مواد خوراكي از ملزومات سفر در هوای سرد زمستانی است که رانندگان باید همواره این نکات را رعایت کنند.
فرمانده پلیس‌راه استان لرستان سرهنگ محمد زارعی خاطرنشان کرد: از رانندگان انتظار می‌رود در مسير تردد خود، همواره با سرعت مطمئنه حرکت كرده و نهايت همكاري را با تمامي نهادهاي خدمات رسان در سطح محورهاي مواصلاتي داشته باشند.
وی افزود: اگر قصد خارج شدن از شهر و استان را داريد حتما خودروي خود را بازديد و از ايمن بودن تجهيزات زمستاني بالأخص «زنجير چرخ و لاستيك یخ‌شکن» آن اطمينان حاصل نماييد.
سرهنگ زارعی در پایان تصریح کرد: گشت‌های پلیس با استقرار در تمام محورهای مواصلاتی استان بر رفتار رانندگان نظارت دارند.

تردد در محور‌های اصلی لرستان فقط با زنجیر چرخ

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از شامگاه پنج شنبه ۲۱ بهمن شاهد ورود سامانه بارشی به استان بودیم که با وجود برف شدید در گردنه‌ها به ویژه گردنه گاماسیاب در محور نورآباد _نهاوند با حضور به موقع راهداران هیچ محور اصلی و شریانی بسته نشد و در حال حاضر تردد در همه محور‌های اصلی و شریانی برقرار است.
وی گفت: در حال حاضر همچنان شاهد بارش برف در اکثر گردنه‌های استان ازجمله: زاغه، رازان، سرنمک، گله بادوش و... هستیم که به علت لغزندگی محور‌ها تردد فقط با زنجیرچرخ ممکن است و به مردم توصیه می‌شود حتماً نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اولویت حفظ تردد در راه‌های اصلی، هنوز آمار دقیقی از روستا‌های مسدود در دست نیست براساس گزارش‌های همکاران تقریباً ۷۵۰ روستا در شهرستان‌های خرم اباد، دلفان، الشتر، الیگودرز، دورود و بروجرد مسدود است که برفروبی این محور‌ها آغاز شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1400-11-23 10:18
خداقوت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا