یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: 580 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه‌آهن خرم‌آباد – دورود در نظر گرفته شده است
وحیدکرم‌الهی مدیر کل راه و شهرسازی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم عنوان کرد: پس از سفر رئیس‌جمهور به لرستان تصمیمات خوبی در رابطه با پروژه راه‌آهن گرفته شد و یک برنامه زمان‌بندی سه یا چهارساله برای این پروژه در نظر گرفته شد که به وزارت راه و شهرسازی و این وزارت به سازمان برنامه‌ریزی و بودجه ابلاغ کرد.
وی بیان کرد: پروژه راه‌آهن خرم‌آباد - دورود یک سری مشکلات قراردادی داشت به دلیل اینکه این قرارداد مربوط به سال 92 بود، کارهای فنی در حال انجام است و به‌زودی با توجه به توافقاتی که بین سازمان برنامه‌ریزی و بودجه کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه خاتم انجام شده تامین اعتبار شده، مشکلات قراردادی به زودی حل می‌شود و در طرحی به نام طرح شهید سلیمانی حدود 580 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.
کرم‌الهی گفت: پیش‌بینی می‌شود به یاری خداوند پس از زمستان 1400 و مساعد شدن هوا این پروژه در بهار 1401 شروع به کار می‌کند.
 
ماشین‌آلات راه‌آهن خرم‌آباد – دورود به کارگاه‌ برگردانده شد
احمدرضا دالوند معاون عمرانی استاندار نیز در گفت‌وگو ویژه خبری صداوسیمای لرستان در رابطه با آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن خرم‌آباد – دورود – بروجرد اظهار داشت: پروژه راه‌آهن ازجمله موضوعاتی بود که جز دستورات رئیس‌جمهور بود که پیگیر هستیم ابلاغ قطعی شود.
وی افزود: جهت تکمیل پروژه راه‌آهن مبلغی اعتبار از محل تهاتر نفت در نظر گرفته‌شده و با توجه به اینکه یکسری ماشین‌آلات از محیط کارگاه خارج شده بود با پیگیری‌های انجام شده تعدادی از این ماشین‌آلات به کارگاه‌ها برگردانده شد.
معاون عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه قرارداد پروژه راه‌آهن مربوط به سال 92 بود مشکلات قراردادی داشت که مکاتباتی با سازمان برنامه‌ریزی و بودجه جهت به‌روزرسانی این قرارداد انجام شده و به محض به روز رسانی قرارداد عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1400-11-17 17:25
اگر نمایندگان خرم اباد تلاش کنند اعتبار بیشتر بگیرند این طرح راه اهن دوساله افتتاح می شود.در دولتهای پیشین بنا بود این طرح ریلی ظرف دو سال از دورود تا خرم اباد و ظرف 4 سال تا اندیمشک احداث شود.تحریم و و عدم تمایل دولت باعث شد این طرح سالها از گردونه خارج شود.
نقل قول کردن
#2 محمد مقدم پور 1400-11-17 17:35
هتل صخره ای خرم آباد را زودتر تکمیل وافتتاح نمایید
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1400-11-17 19:57
این راه آهن استارت پیشرفت لرستان و خرم آباد و بروجرد و در آینده پلدختر است
نقل قول کردن
#4 رضا-س 1400-11-18 08:39
مسئولین پیگیری کنند این طرح تا 2 سال افتتاح شود.چون اشتغال پایدار ایجاد خواهد کرد.
نقل قول کردن
#5 عبدالله 1400-11-20 12:47
دولت آباد شده ملایر،عبادان شده آبادان ولی خرم آباد همونجور مونده.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا