یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان، از قاطعیت پلیس در برخورد با افراد شرور و دستگیری 10 نفر مخل امنیت در خرم‌آباد خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش روز شنبه یافته، سردار " یحیی الهی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره درگیری منجر به تیراندازی و شرارت در سطح شهر خرم‌آباد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
 وی افزود: پس از اقدامات انتظامی و اطلاعاتی مأموران در مدت 15 روز گذشته و با هماهنگی دستگاه قضائی، طی چندین عملیات ضربتی موفق به دستگیری 7 شرور سابقه‌دار، 2 نفر عامل تیراندازی و یک نفر اراذل و اوباش سطح 2 و کشف 13 قبضه سلاح جنگی و شکاری شدند.
 سردار "الهی" در ادامه بیان داشت: افراد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
 فرمانده انتظامی لرستان، ضمن هشدار به افراد مخل امنیت، خاطرنشان کرد: پلیس با افراد شرور و هنجارشکن برخوردی سخت، قاطعانه و پشیمان کننده خواهد داشت و هرگز اجازه عرض‌اندام به چنین افرادی را نخواهد داد.
 سردار"الهی" در پايان، با بيان اينکه پليس با قاطعيت با برهم زنندگان نظم و امنيت برخورد خواهد كرد از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه تخلفي مراتب را بلافاصله از طريق تماس با مرکز فوریت‌های پليسي 110 به پليس اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1400-11-16 17:49
از این طرف دستگیر میشن از اون طرف آزاد میشن!!! زحمت پلیس بیچاره هم هدر میره
نقل قول کردن
#2 محمد مقدم نیا 1400-11-16 18:42
آقای سردار الهی فرمانده انتظامی استان روسای برخی کلانتری های سطح شهر خرم آباد کاملا نیاز به تغییر دارند لطفا نسبت به تغییر شان اقدام نماید
نقل قول کردن
#3 حبیب 1400-11-16 20:15
فردا همه با ی جواز کسب آزاد میشن من عاشق این قانونم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا