یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با توجه به آمار‌ها و شیوع گسترده کرونا در لرستان، تصمیم به تعطیلی برخی مدارس گرفته شده است.

 به گزارش یافته، با توجه به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و تغییر رنگ‌بندی اغلب شهرهای لرستان به قرمز و نارنجی مدارس استان در برخی مقاطع تحصیلی  تعطیل است.


🔴اطلاعیه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان در خصوص فعالیت آموزشی مدارس لرستان:
💠به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان بهرام ستاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و جانشین رئیس ستاد کرونای استانداری لرستان در گفتگو با اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان گفت:
🔹با توجه به شیوع سویه جدید کرونا فعالیت آموزشی مدارس استان در شهرستان‌های استان لرستان بشرح ذیل اعلام می‌گردد:
⬅️ فعالیت کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی و متوسطه در شهرستان خرم آباد با وضعیت قرمز کرونایی از فردا چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌گردد.
⬅️ فعالیت کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی در شهرستان‌های بروجرد، سلسله و الیگودرز با وضعیت نارنجی از فردا چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه به مدت یک هفته به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌گردد.
🔸 فعالیت آموزشی مدارس در سایر شهرستان‌های استان با رنگ‌بندی زرد بصورت ترکیبی (حضوری و مجازی) کما فی السابق انجام می‌شود.





دیدگاه‌ها  

#1 محمد یوسف 1400-11-12 22:47
برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا در خرم آباد بهداشت سالن ورزشی درمانگاه سپاه ابوالفضل (ع)وسالن ورزشی پادگان امام حسین (ع) را مانند سابق باز کند
نقل قول کردن
#2 مسعود 1400-11-13 12:34
خدا پدر آدم چیز فهم را بیامرزه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا