یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم تشییع شهید والامقام سرگرد رحمان پوردهقان در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش یافته، از ساعت 9 روز شنبه 27 آذرماه، پیکر شهید امنیت سرگرد "رحمان دهقان‌پور" با حضور مردم قدرشناس لرستان، مدیران استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی لرستان تشییع و در گلزار شهدای خرم‌آباد به خاک سپرده شد.
سرگرد شهید رحمان پوردهقان از ماموران نیروی انتظامی لرستان پنجشنبه‌شب گذشته در درگیری با اشرار مسلح به هم‌رزمان شهیدش پیوست.
این شهید حین مأموریت در شهر خرم‌آباد ناجوانمردانه مورد اصابت گلوله جنگی اشرار مسلح قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان شهدای عشایر صبح جمعه به شهادت رسید.
سرگرد شهید رحمان پوردهقان ۴۶ سال سن داشت و سابقه خدمتش در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ۲۶ سال بود.
۲ فرزند دختر و ۲ دو فرزند پسر از این شهید والامقام به یادگار مانده است.

دیدگاه‌ها  

#1 چنگایی 1400-09-28 12:43
اگر با اشرار مسلح و موادفروش ها و مخلان امنیت مردم با قدرت برخورد جدی شود قطعا این حوادث رخ نمیدهد الان باید طبق قانون قاتلان این افسر شهید حتما مجازات و اعدام شوند
نقل قول کردن
#2 فریاد 1400-09-29 05:05
آخی بنده خدا مقصر خود نیروی انتظامیه همین اشرار شبها توی این زیبا کنار مانور میدنو مزاحم تفریح مردم میشن از استایل ماشیناشونو و قیافه هاشون کاملا مشخصه که بزهکارن باید همونجا جلوشونو بگیرن و کاملا تفتیششون کنن طرف با شلوار جافی و گشاد گشاد راه رفتن و قیافه ی وحشت زا بزای زن و بچهی مردم راحت توی خیابون راه میره و عربده می کشه و مامورا تماشاش می کنن اینطور میشه که به خودشون جرات میدن و بسوی ی مامور بیچاره شلیک می کنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا