یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا بر ضرورت اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان طبق آخرین وضعیت رنگ‌بندی تأکید کرد.
 به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به آخرین وضعیت پیک پنجم کرونا یا موج جدیدی که ناشی از ویروس جدید دلتا در سطح کشور است اظهار داشت: متأسفانه در این گزارش حدود ۶ الی ۷ استان در سطح کشور دارای شهرهای قرمز هستند و استان لرستان و شهرهای خرم‌آباد و پل‌دختر نیز جزو این آمار می‌باشند که قرمز اعلام شده‌اند.
استاندار لرستان با اشاره به مرکزیت خرم‌آباد و جمعیت بالای آن، گفت: اعلام وضعیت قرمز به معنای آن است که دستگاه‌های اجرایی و مردم عزیز باید مراقبت‌های خود را تشدید کنند و لازم است از امروز تمام محدودیت‌های مرتبط با شهرهای قرمز را در این دو شهر اعمال کنیم تا هفته‌های آینده در پیک خطرناک قرار نگیریم.
وی افزود: همچنین در سایر شهرهای استان که در وضعیت نارنجی قرار دارند و آن‌ها هم وضعیت مطلوبی ندارند نیز طبق دستورالعمل موجود محدودیت‌های کرونایی اعمال شود تا از تغییر وضعیت آن‌ها از نارنجی به قرمز جلوگیری شود.
خادمی خاطرنشان کرد: اکثر افراد بالای ۷۰ سال در استان واکسینه شده‌اند اما همچنان به دلیل ناشناخته بودن ماهیت ویروس خطر ریسک‌پذیری وجود دارد.
استاندار لرستان تصریح کرد: محدودیت‌های مربوط به حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی، محدودیت‌های مربوط به تردد، اصناف و برگزاری مجالس ترحیم و جشن‌های ازدواج، محدودیت‌های مربوط به مجالس فرهنگی، مذهبی و تورهای گردشگری از امروز اعمال و برقرار خواهند شد.
خادمی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه شرایط استان خیلی مناسب نیست در این مرحله با مدیریت صحیح و اعمال محدودیت‌ها نیز بتوانیم پیک پنجم را با کمترین هزینه، تلفات و مشکلات عبور کنیم و بیش از این دچار مسائل و خسارات نشویم.

 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 میثم 1400-04-12 15:28
با سلام بالاخره مشخص نفرمودیت تکلیف ادارات ومشاغل آزاد وکلا مردم چیه دقیقا؟جناب آقای استاندار محترم ابهام زدایی کنید.سپاس
نقل قول کردن
#2 علی 1400-04-12 19:23
یافته عزیز در مورد محدودیتهای کرونا مینویسید
ومیگویید اما ایا در مورد عدم رعایت ضوابط بهداشتی
در کنکور امسال چیزی گفتید. کنکور ارشد هم در راه است.
همسایه ما پسرش کنکور داشت به شدت از نحوه
فاصله گذاری و فضای بسته سالنهای کنکور گله
داشت. توپ را به زمین کردم نیندازید. لطفا.
نقل قول کردن
#3 شهروند 1400-04-12 21:21
آقای استاندار جلو مراسمات بگیرید تازه اعلامیه چهلم وسالگرد هم میزنن، عروسیها شلوغ تالارها الحمدلله با ظرفیت کامل مراسم برگزار میکنند
نقل قول کردن
#4 حبیب 1400-04-13 00:19
کم کم دارم به این آمار شک میکنم اگه راست بود اردیبهشت و خرداد بهترین فرصت برا واکسن بود که متاسفانه به هر دلیل از دست دادیم خدا عاقبت همون رو بخیر کنه
نقل قول کردن
#5 سید موسوی 1400-04-13 09:25
اگر جلوی برگزاری مراسمات مختلف را بگیرید اوضاع خیلی بهترمی شود
نقل قول کردن
#6 رضایی 1400-04-13 09:30
چرا آقای استاندار محدودیت های کرونایی را در قالب یه نامه به ادارات استان ابلاغ نمیکنه، چرا فقط در حد خبره این محدودیت ها؟؟؟
بخدا بعضی از روسای ادارات استان اعتنایی به حرف استاندار هم ندارند. و کلیه کارکنان را سر کار می آورند آنهم با تهدید به اخراج...

خواهشا این قضیه رو به سمع آقای استاندار برسانید.
نقل قول کردن
#7 سعیدی کیا 1400-04-13 09:40
باسلام ما وارد پیک پنجم شدیم.و قطعا با همین برنامه ریزی تا پیک های بالاتر هم خواهیم رسید.حال سوال اینست بعد از طی این زمان طولانی دولتمردان چکار کردن غیرتوصیه به زدن ماسک و...چرا کشورهای همجوار کرونا رو در کنترل دارند ولی ما فعلا اندر خم یک کوچه ایم؟ما فقط دودرصد جمعیت کشور رو واکسینه کردیم این علت پیک های مجدده نه .......
نقل قول کردن
#8 مجید 1400-04-13 10:17
مسئولین برا عکس گرفتن و نشون دادن خودشون میان و میرن
نقل قول کردن
#9 شهر خوب 1400-04-13 17:01
با سلام
نظارتی روی بعضی اداره ها نیست که دور کاری وتعطیلی رو اجرا کنن
الان نهادی هست که اصلا اجرا نمیکنن مثل کتاب خانه ها
نقل قول کردن
#10 سعیدی کیا 1400-04-14 07:51
باسلام درمصاحبه های قبلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی عنوان کردند که حاضرن به شهردار کالیفرنیا بابت کنترل کرونا مشورت بدن....کاش الان بفرمایند نظرشون دراین خصوص چیه ؟آیا بهتر نیست از تجربه موفق دیگران استفاده کنیم؟مصداق بارز اطلبوالعلم ولو بالسین.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا