یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: خرم‌آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز و سلسله وضعیت نارنجی دارند.
به گزارش یافته، دکتر نیکبخت در حاشیه جلسه ستاد کرونا گفت: ۵ شهرستان خرم‌آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز و سلسله در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های کوهدشت، دلفان، پل‌دختر، ازنا، رومشکان و چگنی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
به گفته دکتر نیکبخت طی هفته گذشته ۹ بیمار کرونایی فوت کردند.
شایان ذکر است از دیروز تا امروز پنجم تیرماه ۱۴۰۰و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هیچ بیمار کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست نداد تا مجموع جان‌باختگان این بیماری در عدد یک هزار و ۹۱۱ نفر ثابت بماند. مجموع بیماران کووید۱۹ در لرستان هم امروز  به ۱۲۰ هزار و 880 نفر رسید.




تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی کشور
بر اساس اعلام سامانه ماسک، شهرهای قرمز کرونا از جنوب به مرکز کشور در حال گسترش است و علاوه بر آن ۱۷۴ شهرستان نارنجی، ۳۲ شهرستان قرمز و ۲۴۲ شهرستان زرد هستند و شهرستان با وضعیت آبی در کشور نداریم.
با افزایش روند بستری در تهران، احتمال قرمز شدن تهران وجود دارد.
از روز شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰، شهرستان‌های مهران (استان ایلام)، تنگستان، دشتستان، دشتی، دیر، عسلویه و کنگان (استان بوشهر)، دماوند و فیروزکوه (استان تهران)، ایرانشهر، خاش، زابل و زاهدان (سیستان و بلوچستان)، گراش، لارستان و لامرد (فارس)، بم، رودبار جنوب، قلعه گنج، کرمان و منوجان (کرمان)، بستک، بندرلنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، حاجی‌آباد، خمیر، رودان، قشم و میناب (هرمزگان) و شهرستان یزد (استان یزد) در وضعیت قرمز کرونا قرار خواهند گرفت.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا