یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هم‌زمان با سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، نشست ادبی "آستان خورشید" در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش یافته، احمد حسین فتایی؛ مدیر کل در این نشست که دوشنبه سی و یکم خردادماه با همکاری معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل و انجمن قلم ایران شعبه لرستان، برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع)، گفت: تقویت پایه‌های شعر آیینی و به ویژه شعر رضوی یکی از اهداف این نشست است که طی آن شاعران حاضر ضمن خوانش اشعار خود به بررسی و بحث و گفتگو پیرامون اندیشه‌ها و سیره علمی و عملی آن حضرت می‌پردازند.
رضا نیازی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در بخشی از این نشست، ضمن خوش آمدگویی به شاعران مدعو، گفت: شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن خللی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ایجاد نکرده و این برنامه نیز همچون سایر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی منتشر می‌شود تا علاقه‌مندان بیشتری از آن بهره‌مند شوند.
در ادامه این نشست رئیس انجمن قلم ایران شعبه لرستان با اشاره به عضویت بالغ‌بر ۴۰۰ نفر از اهالی قلم استان لرستان در این شعبه، گفت: از عضویت نوجوانان و جوانان استان لرستان در انجمن، به‌منظور فراگیری دانش‌های ادبی استقبال می‌کنند.
در بخش پایانی نشست ادبی «آستان خورشید» شاعران حاضر تازه سروده‌های خود را در مدح و منقبت امام رضا علیه‌السلام قرائت و سپس از کتاب « ُخلق رضوی» نوشته حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضان تیموری رونمایی شد.




نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا