یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان آرا مأخوذه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان را به تفکیک اعلام کرد.
به گزارش یافته، محمود ثمینی در گفت‌وگو با روابط عمومی استانداری آرا کسب‌شده توسط کاندیداهای ریاست جمهوری را در استان به تفکیک شخص اعلام کرد.
رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: حضور حماسه‌آفرین مردم غیور لرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شرایط کرونایی که با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی همراه بود، برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم استان لرستان افزود که جای تقدیر و تشکر دارد.
ثمینی اظهار داشت: با توجه به تبلیغات وسیع دشمنان و شبکه‌های معاند در جهت دلسرد کردن مردم برای حضور نیافتن در انتخابات ۲۸ خرداد، شاهد مشارکت ۴۸ درصدی مردم لرستان در پای صندوق‌های اخذ رأی بودیم.
وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای اعلام‌شده از شمارش آرا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان، نتایج قطعی آراء کسب‌شده توسط هر کدام از کاندیداها به تفکیک مشخص شد.
معاون استاندار لرستان ادامه داد: آقای سید ابراهیم رئیسی به عنوان منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری تعداد ۴۱۶ هزار و سیصد و سی‌ونه رأی معادل ۵۸/۶۹ درصد آرا لرستان را به خود اختصاص داده و به این ترتیب بیشترین رأی در استان به این کاندیدا اختصاص یافته است.
ثمینی افزود: آقای محسن رضایی میرقائد به عنوان نفر دوم انتخابات ریاست جمهوری در لرستان، حائز ۱۶۰ هزار و دویست رای معادل ۲۲/۵۹ درصد، نفر سوم آقای عبدالناصر همتی تعداد ۴۵ هزار و نه‌صد و نودوهفت رأی معادل ۶/۴۹ درصد و چهارمین نفر آقای سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۱۲ هزار و نه‌صد و سی‌ونه رأی معادل ۱/۸۳ درصد آرا لرستان را از آن خود کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: پس از شمارش تمامی صندوق‌های اخذ رأی در استان، مجموع آرا حاصل آمده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجموعاً ۶۳۵ هزار و پانصد و پنجاه‌ویک رأی صحیح و تعداد ۷۳ هزار و هشت‌صد و چهل‌ونه رأی باطله در لرستان به ثبت رسیده است.
رئیس‌ ستاد انتخابات استان لرستان ضمن تبریک به منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از مردم فهیم لرستان، عوامل اجرایی، فرمانداران، بخشداران، کادر بهداشتی حاضر در شعب، عوامل انتظامی، امنیتی، نظامی و تمامی افرادی که ستاد انتخابات را در برگزاری یک انتخابات سالم، امن، بی‌طرفانه و قانونمند یاری کردند تقدیر و تشکر می‌کنم و برای خادمین ملت در جهت خدمت به مردم شریف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی توفیق و سربلندی دارم.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا