یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی لرستان گفت: بررسی اعتراض داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در هیات‌ نظارت شهرستان‌های استان پایان یافت، نتایج آن امروز یکشنبه به فرمانداری‌ها ابلاغ شد و از این طریق به افراد اعلام می‌شود.
به گزارش ایرنا باقر پورحسینی با اعلام این مطلب اظهار کرد: مرحله بررسی اعتراضات داوطلبان شوراهای روستایی که در هیات‌های نظارت و اجرایی بخش‌ها رد صلاحیت شدند دیروز به پایان رسید.
وی بدون اشاره به تعداد تایید صلاحیت های جدید تصریح کرد: نتایج اعتراض این افراد به رد یا عدم احراز صلاحیتشان در سامانه مرتبط با ستاد انتخابات کشور بازگذاری شده است و امروز به فرمانداری ها ابلاغ شد.
پورحسینی گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای لرستان که در مرحله شهرستانی رد صلاحیت شدند از ۱۸ خرداد به مدت ۴۸ ساعت فرصت دارند دوباره اعتراض خود را برای بررسی در هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اعلام کنند.
به گفته وی نتایج اعتراضات آنان در این مرحله به شکل قطعی و تا قبل از شروع تبلیغات رسمی اعلام می شود.
 در مجموع هشت هزار و ۲۹۸ نفر برای رقابت در انتخابات شوراهای روستایی این استان ثبت‌نام کرده بودند که صلاحیت ۳۰۰ داوطلب احراز نشد.
 انتخابات امسال در یکهزار و ۵۱۶ روستای لرستان برگزار می‌شود و در ۱۹۸ روستا آمار افراد ثبت‌نامی به حد نصاب نرسید.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خرداد جاری همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا