یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین معارفه رئیس پلیس جدید لرستان برگزار و زحمات سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" تکریم و سردار "یحیی الهی" به عنوان فرمانده انتظامی استان لرستان معارفه شد.
به گزارش یافته، صبح چهارشنیه ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان در سالن بصیرت این مجموعه برگزار شد.
در این مراسم سردار یحیی الهی به سمت فرماندهی انتظامی لرستان منصوب و از تلاش‌های شبانه‌روزی سردار مهدیان نسب تقدیر به عمل آمد.
سردار الهی 49 ساله و اهل کرمانشاه است و فرماندهی مرزبانی استان‌های کرمانشاه و ایلام را در کارنامه دارد.
پیش از این و از ۵ شهریورماه ۱۳۹۶ سردار "حاجی‌محمد مهدیان‌نسب" در سمت رئیس پلیس استان لرستان خدمت می‌کرد.
قبل‌تر هم سردار محمد قنبری از ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، سردار کاظم علی‌زاده از هفتم شهریورماه ۱۳۸۹ و سردار حسین رحیمی از تیرماه ۱۳۸۸ این وظیفه خطیر را در لرستان به عهده داشت.
 



انتخابات فرصت بزرگی برای نا‌امید کردن دشمنان است/اعتماد مردم؛ بالاترین سرمایه پلیس
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه انتخابات فرصت بزرگی برای حضور پرشور مردم و نا‌امید کردن دشمنان است، گفت: پلیس با آمادگی کامل همچون سال‌های گذشته حافظ امنیت انتخابات پیش رو خواهد بود.
سردار "حسین اشتری" در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی لرستان در جمع مسئولان نظامی و انتظامی، اداری و شورای تامین استان، اظهار داشت: امنیت و احساس امنیت در نظام جمهوری اسلامی مثال زدنی است و نسبت به کشور‌های منطقه از امنیت بسیار بالایی برخورداریم و این چیزی نیست جز همکاری مردم و دستگاه‌های مرتبط با پلیس.
وی با اشاره به اینکه ماموریت‌های پلیس گسترده و متنوع است و در مرز‌ها، جاده‌ها، شهر‌ها و جای جای کشور در حال خدمتگزاری است، افزود: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و بر انجام این ماموریت افتخار می‌کند.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه وظیفه مهم ناجا نظم بخشی و حفظ آرامش شهروندان است، بیان داشت: امنیت از نعمت‌های بزرگی بوده که بر عهده پلیس گذاشته شده و خدا را شاکریم که در این مقوله مهم موفق عمل کرده است.
سردار اشتری با بیان اینکه پلیس با همکاری مردم و مسئولان در بحران‌های زیادی که در کشور به وجود آمد از جمله سیل و بیماری کرونا کارنامه درخشانی دارد، تصریح کرد: امنیت با ثباتی که در رخ دادن این بحران‌ها در کشور به وجود آمد مرهون تلاش شبانه روزی پلیس و دستگاه‌های امنیتی بوده است.
وی با اشاره به اینکه پلیس مقتدر با رافت مهربانی و هوشمند در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش، قاچاقچیان و افراد هنجارشکن قاطع و قانونی می‌کند و با هیچ مجرمی مماشات نخواهد کرد.
فرمانده نیروی انتظامی در پایان با بیان اینکه انتخابات امسال فرصت بزرگی است برای حضور پرشور مردم و نا‌امید کردن دشمنان گفت: پلیس با آمادگی کامل همچون سال‌های گذشته حافظ امنیت انتخابات پیش رو خواهد بود و بستر مناسب برای حضور پرشور و باشکوه مردم در حوزه امنیت را فراهم خواهد کرد.
 
 
نیروی انتظامی؛ مجموعه‌ای انقلابی و شجاع
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه "خرم آباد" با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مجموعه‌ای انقلابی شجاع و پرتلاش است، گفت: پلیس در همه عرصه‌های خدمتگزاری، حضوری پرشور داشته و در انجام ماموریت‌های محوله از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
آیت الله "احمدرضا شاهرخی" در این مراسم بیان داشت: کار نیروی انتظامی تعطیلی ندارد و در همه ایام سال با تمام توان در حال خدمتگزاری به مردم است.
وی با بیان اینکه پلیس از ۲ ویژگی مهم اقتدار با رافت و مهربانی و دیگری اعتمادسازی برخوردار است، افزود: پلیس در عین مهربانی و رافت با مردم، با مجرمان و هنجارشکنان با اقتدار برخورد می‌کند.
نماینده ولی فقیه با اشاره به ارتقاء فرهنگ و ضریب بالای امنیتی در کشور، تصریح کرد: ارتقاء فرهنگی، اقتصادی و امنیتی با تلاش شبانه روزی پلیس و دستگاه‌های امنیتی ایجاد شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
امام جمعه "خرم آباد" با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مجموعه‌ای انقلابی شجاع و پرتلاش است، گفت: پلیس در همه عرصه‌های خدمتگزاری، حضوری پرشور داشته و در انجام ماموریت‌های محوله از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
 
 
پلیس به خوبی مطالبه مردم را برآورده کرده است
استاندار لرستان با اشاره به اینکه امنیت مهم‌ترین مطالبه مردم است، گفت: پلیس به خوبی مطالبه مردم را برآورده کرده است.
"موسی خادمی" در هم مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: مهم‌ترین سازمان جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی است زیرا که این سازمان از نرم‌ترین کار همانند مشاوره تا سخت‌ترین کار مثل مقابله با مجرمان و هنجار شکنان حضوری فعال دارد.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی پیش قدم در تمام عرصه‌های مختلف از جمله سیل، بیماری کرونا و غیره بوده است افزود: پلیس در تمام شبانه روز در سراسر کشور در حال خدمتگزاری است و این به عینه دیده شده است.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دارای قدرت مشروع است، خاطر نشان کرد: پلیس با اقتدار و مشروعیتی که در این خصوص دارد با مجرمان، هنجارشکنان، قاچاقچیان، سارقان و فروشندگان مواد مخدر برخوردی قاطع و قانونی داشته که قابل تقدیر است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه امنیت مهم‌ترین مطالبه مردم است، خاطر نشان کرد: پلیس به خوبی مطالبه مردم را برآورده کرده است.
 
گفتنی است در این مراسم از زحمات سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" تکریم و سردار "یحیی الهی" به عنوان فرمانده انتظامی استان لرستان معارفه شد.

 

اردبیل – بیله سوار – پارس آباد – خلخال – شهرستان سرعین – کوثر – گرمی – مشگین شهر –  نمین – نیر – ارومیه – اشنویه – بوکان – پلدشت – پیرانشهر – تکاب – چالدران – چایپاره – خوی – سردشت – سلماس – شاهین دژ – شوط – ماکو – مهاباد – میاندوآب – نقده – تهران – آران و بیدگل – اردستان – اصفهان – برخوار – بوئین میاندشت – تیران و کرون – چادگان – سمیرم – شاهین شهر و میمه – شهرضا –  فریدن – فریدونشهر – فلاورجان – استان آذربایجان غربی – استان آذربایجان شرقی – استان اصفهان – استان قم – استان یزد – استان همدان – استان هرمزگان – استان مرکزی – استان مازندران – استان لرستان – استان گیلان – استان گلستان – استان کرمانشاه – استان کرمان – استان کردستان – استان قم – استان قزوین – استان فارس – استان سمنان – استان زنجان – استان بوشهر – استان تهران – استان البرز – استان خراسان جنوبی – استان خراسان رضوی – استان خراسان شمالی – استان اردبیل – استان ایلام – شهرستان اسلامشهر – شهرستان پاکدشت – شهرستان پیشوا – شهرستان تهران – شهرستان دماوند – شهرستان رباط کریم – شهرستان ری – شهرستان شمیرانات – شهرستان شهریار – شهرستان فیروز کوه – شهرستان قدس – شهرستان قرچک – شهرستان ملارد – شهرستان ورامین – شهرستان آباده – شهرستان ارسنجان – شهرستان استهبان – شهرستان اقلید – شهرستان بوانات – شهرستان پاسارگاد – شهرستان جهرم – شهرستان خرامه – شهرستان خرم بید – شهرستان خنج – شهرستان داراب – شهرستان رستم – شهرستان زرین دشت – شهرستان سپیدان – شهرستان سروستان – شهرستان شیراز – شهرستان فراشبند – شهرستان لامرد – شهرستان مرودشت – شهرستان ممسنی – شهرستان مهر – شهرستان نی ریز – شهرستان سمیرم

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا