یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مسئولیت امنیت انتخابات و امنیت صندوق‌های اخذ رای با پلیس است و نیروی انتظامی از دو ماه گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام داده است.
به گزارش یافته، سردار "حسین اشتری" در بدو ورود به خرم آباد و در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما بیان داشت: خدا را شاکریم که توفیق دیدار مردم شهید پرور استان لرستان نصیب ما شده است و در خدمت نماینده ولی فقیه هستیم که با صحبت‌های حکیمانه خود مارا مورد ارشاد قرار دادند.
وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز محدودیت‌های ترددی در استان‌ها شروع شده و تا روز شنبه ادامه دارد و همکاران ما در حال اعمال قانون هستند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: محدودیت‌های ترافیکی بین استانی است و براساس رنگ‌بندی صورت گرفته اعمال قانون خواهد شد.
سردار اشتری به مردم توصیه کرد از سفر‌های غیر ضرور اجتناب کنند و در منزل بمانند تا ان شاالله شاهد از بین رفتن بیماری کرونا باشیم.
 
شایان ذکر است شرکت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی لرستان، بازدید از یگان‌های انتظامی و شرکت در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی لرستان از برنامه‌های سفر سردار اشتری به لرستان است.


ادای احترام مقام شامخ شهدا

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در بدو ورود به خرم آباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در راس هیئتی وارد استان و مورد استقبال رسمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار و اعضای شورای تامین استان قرار گرفت و سپس وارد گلزار شهدا و به مقام شامخ شهدای‌گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت ادای احترام نمود.



 
 
نیروی انتظامی سازمانی بزرگ و بنگاه خدمات‌رسانی به مردم است
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی یک سازمان بزرگ و بنگاه خدمات‌رسانی به مردم است.
سردار "حسین اشتری" در دیداربا آیت الله "شاهرخی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الله، اظهار داشت: نیروی انتظامی ماموریت‌های متنوع و گسترده‌ای در اقساط نقاط کشور از جمله مرز‌ها و شهر‌ها دارد و بیش از ۱۰۰ میلیون نوع خدمت به مردم ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند "وجه تمایز پلیس با دیگر نیرو‌های مسلح خدمات‌رسانی متنوعی است که به مردم ارائه می‌دهد"، افزود: پلیس افتخار خدمت‌رسانی به مردم را دارد و این افتخار بسیار بزرگی برای نیروی انتظامی است.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس می‌بایست در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد، تصریح کرد: این هدف پیش روی ما است که می‌بایست خود را به این نقطه مطلوب برسانیم.
این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: با بهترین خدمات و جذب بهترین نیرو‌ها به پلیس مقتدر، مهربان و هوشمند که مد نظر رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" است، دست پیدا می‌کنیم.
سرداراشتری گفت: پلیس در تمام جای جای میهن اسلامی در حال خدمت‌رسانی است، در زمان سیل و بیماری کرونا در کنار کادر درمان به ماموریت‌های ترافیکی و انتظامی می‌پردازد.
وی با بیان اینکه پلیس در حدود ۲ هزار نقطه در سراسر کشور در حال خدمت‌رسانی است، بیان داشت: پلیس در ماه مبارک رمضان در شب‌های قدر با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و همکاری با کادر درمان در آماده باش کامل به سر می‌برد و بحمدالله در این راستا به خوبی عمل کرده است.
سردار اشتری با اشاره به اینکه پلیس در عین اقتدار و رافت اسلامی در خدمات‌رسانی به مردم از هیچ کوشش دریغ نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: با متخلفان قاطعانه برخورد قانونی خواهد داشت و در جمع‌آوری اراذل و اوباش و متخلفان هیچگونه اغماضی نخواهد کرد.
 
تقدیر از پلیس برای برخورد با اراذل اوباش، انهدام باند‌های سلاح و مهمات و قاچاقچیان مواد مخدر
آیت الله "شاهرخی" نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به سردار "اشتری" گفت: لرستان ۴ هزار و ۳۰۰ شهید و تعدادی جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده واز جمله شهدای نیروی انتظامی که موجب افتخار این استان است.
وی افزود: نیروی انتظامی نیرویی با تلاش و خستگی ناپذیر در سراسر کشور است و در همه عرصه‌ها حضوری فعال داشته و در ایجاد امنیت و آرامش نقش افرینی کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان نقش نیروی انتظامی را بسیار درخشان و چشم گیر برشمرد و گفت: پلیس در تمام شبانه روز و ایام تعطیل به خدمت‌رسانی به مردم می‌پردازد که این تلاش مورد نظر ولی عصر (عج) است.
آیت الله شاهرخی ضمن تقدیر از سردار اشتری در توجه ویژه به استان لرستان از نظر امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی، تصریح کرد: احساس امنیت در لرستان کم نظیر است و این جز به خاطر تلاش کارکنان پلیس فداکار چیز دیگری نیست.
امام جمعه خرم آباد گفت: احساس امنیت زمینه ساز اقتصاد و سرمایه‌گذاری اقتصادی و احساس امنیت در لرستان مثال زدنی است.
نماینده ولی فقیه دراستان بیان داشت: موقعیت کلیدی لرستان با استان‌های همجوار این استان را مورد توجه خاص قرار داده و که این می‌بایست مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در پایان از نیروی انتظامی از برخورد با اراذل اوباش، انهدام باند‌های سلاح و مهمات و قاچاقچیان مواد مخدر تقدیرکرد.
 
دیدار با خانواده شهدا توفیق الهی و پشتوانه معنوی پلیس است
فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواد شهیدان"مهرابی" گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا توفیق الهی و پشتوانه معنوی پلیس در اجرای مقتدرانه ماموریت هاست.
سردار "حسین اشتری " در دیدار با خانواده معظم شهیدان والامقام "مهرابی" با تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا اظهار داشت: واژه‌های گذشت و فداکاری به معنای واقعی کلمه را باید در نهاد مقدس شهیدان جان برکف اسلام و انقلاب جستجو کرد، چرا که این افلاکیان خاکی با دل بریدن از همه لذت‌های دنیا پا در راه و هدفی مقدس نهاده و پرچم اسلام را همواره در جهان برافراشته نگاه داشتند.
وی شهادت را نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دانست و افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا اقدامی ارزشی و توفیق الهی بوده كه پشتوانه معنوی پلیس در اجرای مقتدرانه ماموریت هاست.
فرمانده نیروی انظامی در ادامه با بیان اینکه همواره باید قدردان فداکاری‌های شهیدان و خانواده صبور آنان بود، خاطر نشان کرد: یکی از مصادیق قدردانی و تقدیر از شهیدان و خانواده‌های صبور آنان ادامه دادن راه آنان و پاسداری از امنیت کشور می‌باشد که با خون پاک و مقدس شهیدان به ثمر نشسته است.
سردار اشتری دیدار با خانواده شهدا را توفیق الهی و پشتوانه معنوی پلیس دانسته و خاطرنشان کرد: دیداربا خانواده شهدا در قبال ایثار و فداكاری آنان، كوچكترین كار ممكن و یك توفیق الهی بوده و وظیفه تمامی مسئولان است که در خدمت خانواده معظم شهدا باشند.

 

اردبیل – بیله سوار – پارس آباد – خلخال – شهرستان سرعین – کوثر – گرمی – مشگین شهر –  نمین – نیر – ارومیه – اشنویه – بوکان – پلدشت – پیرانشهر – تکاب – چالدران – چایپاره – خوی – سردشت – سلماس – شاهین دژ – شوط – ماکو – مهاباد – میاندوآب – نقده – تهران – آران و بیدگل – اردستان – اصفهان – برخوار – بوئین میاندشت – تیران و کرون – چادگان – سمیرم – شاهین شهر و میمه – شهرضا –  فریدن – فریدونشهر – فلاورجان – استان آذربایجان غربی – استان آذربایجان شرقی – استان اصفهان – استان قم – استان یزد – استان همدان – استان هرمزگان – استان مرکزی – استان مازندران – استان لرستان – استان گیلان – استان گلستان – استان کرمانشاه – استان کرمان – استان کردستان – استان قم – استان قزوین – استان فارس – استان سمنان – استان زنجان – استان بوشهر – استان تهران – استان البرز – استان خراسان جنوبی – استان خراسان رضوی – استان خراسان شمالی – استان اردبیل – استان ایلام – شهرستان اسلامشهر – شهرستان پاکدشت – شهرستان پیشوا – شهرستان تهران – شهرستان دماوند – شهرستان رباط کریم – شهرستان ری – شهرستان شمیرانات – شهرستان شهریار – شهرستان فیروز کوه – شهرستان قدس – شهرستان قرچک – شهرستان ملارد – شهرستان ورامین – شهرستان آباده – شهرستان ارسنجان – شهرستان استهبان – شهرستان اقلید – شهرستان بوانات – شهرستان پاسارگاد – شهرستان جهرم – شهرستان خرامه – شهرستان خرم بید – شهرستان خنج – شهرستان داراب – شهرستان رستم – شهرستان زرین دشت – شهرستان سپیدان – شهرستان سروستان – شهرستان شیراز – شهرستان فراشبند – شهرستان لامرد – شهرستان مرودشت – شهرستان ممسنی – شهرستان مهر – شهرستان نی ریز – شهرستان سمیرم

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا