یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم کوهدشت در مجلس بابیان اینکه پست ۲۳۰ کیلوولت برق کوهدشت امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: یکی از زیرساخت‌های مهم و اساسی برای توسعه یک منطقه، زیرساخت‌های مربوط به برق است که می‌تواند زمینه را برای اجرای پروژه‌های بزرگ فراهم آورد.
 به گزارش یافته، محمدرضا رضا مبلغی در جلسه‌ای با حضور شبیهی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر و مهندس خودنیا مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان که در فرمانداری کوهدشت برگزار شد اظهار داشت: یکی از زیرساخت‌های مهم و اساسی برای توسعه یک منطقه، زیرساخت‌های مربوط به برق است که می‌تواند زمینه را برای اجرای پروژه‌های بزرگ فراهم آورد. پروژه‌هایی همچون انتقال آب سیمره به دشت های مختلف مان، ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی کوچک و بزرگ و صنایع دیگر، همه و همه در گرو داشتن زیر ساخت لازم و اجرای پست‌های برق در حد نیاز در منطقه است.
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه حاضران مطالبی را اظهار نمودند و مصوبات و مطالب از جمله احداث پست ۲۳۰ کیلوولت کوهدشت که در حال انجام است و تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
 وی بابیان اینکه برای تکمیل پست برق رومشکان به زودی مناقصه برگزار می‌شود ادامه داد: برای پست ۶۳ کیلوولت بخش‌های طرهان و کوهنانی مطالعات نیاز سنجی انجام می‌گیرد.
 مبلغی افزود: جانمایی و تهیه زمین برای احداث پست ۶۳ کیلوولتی بخش‌های طرهان و کوهنانی با توجه به نیاز برقی منطقه و وجود صنایع تبدیلی مربوط به انار و صنایع دیگر و انتقال آب در دستور کار قرار می‌گیرد.
 وی ادامه داد: تا پیش از اجرای پست ۶۳ کیلوولتی بخش‌های طرهان و کوهنانی، به صورت موقت خط دو مداره به سمت این دو بخش کشیده می‌شود و از همین رو تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز ادارات برق شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در حال خرید است.
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یادآور شد: نامه‌نگاری‌های لازم جهت تبدیل محور درب گنبد به اداره (برق) صورت گرفته است‌ و از همین رو تکمیل ساختمان اتفاقات کوهدشت و خرید ساختمان اداره برق کوهنانی در دستور کار قرار دارد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا