یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: هیچ‌کسی توسط هیئت‌های اجرایی مجبور به انصراف نشده و داوطلبان و تصمیم نهایی در مورد انصراف از کاندیداتوری با خود داوطلبان است.
سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خانه ملت، تأکید کرد: برخی هیئت‌های اجرائی در شهرها و شهرستان‌های کوچک پس از آنکه استعلام افراد از مراجع چهارگانه را دریافت کردند برای حفظ حرمت داوطلبان پیش از اعلام نظر نهایی و عمومی به آن‌ها توصیه می‌کنند که انصراف خود را اعلام کنند.
وی افزود: تصمیم‌گیری در مورد انصراف از کاندیداتوری و یا ثبت اعتراض و انتظار برای اعلام احتمالی عدم صلاحیت شخص با خود داوطلبان است و هیئت‌های اجرائی کسی را مجبور به انصراف نکرده‌اند.
نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به ثبت‌نام الکترونیک از داوطلبان عضویت در انتخابات شوراها برخی از این افراد نسبت به روند ثبت‌نام اعتراض داشتند و مدعی بودند به دلیل مشکلات نرم‌افزاری نتوانستند به‌موقع مدارک خود را بارگذاری کنند لذا دیروز با همکاری وزارت کشور مجدد سامانه ثبت‌نام فعال شد و افراد جامانده مدارک خود را ارسال کردند و این آخرین‌مهلت برای این کار بود و امروز نیز ثبت‌نام داوطلبان روستا به پایان می‌رسد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا