یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان از رییس قوه قضاییه خواست موضوع ادغام «کانون کارشناسان رسمی دادگستری» و «مرکز وکلا، مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه» هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار بگیرد.



به گزارش روابط عمومی کانون؛ حجت والیزاده در سفر اخیر قوه قضاییه به لرستان خطاب به ایشان اظهار داشت: کانون‌های کارشناسان رسمی دادگستری با بیش از 80 سال قدمت و بهره‌گیری از حداقل 27 هزار عضو فعال و متخصص در سطح کشور مشغول ارائه‌ی خدمات فنی و تخصصی به مراجع محترم قضایی و اداری و آحاد مردم شریف ایران اسلامی می‌باشند.
وی با تاکید بر ادغام هر چه سریع‌تر این دو نهاد افزود: در اجرای ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مصوب سال 1379 مجلس شورای اسلامی، تشکیلاتی تحت عنوان «مرکز وکلا، مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه» ایجاد گردیده که در حوزه‌ی امور کارشناسی با شرح وظایف مشابه و کاملا موازی با کانون کارشناسان رسمی دادگستری مشغول فعالیت و ارائه‌ی خدمات مذکور می‌باشد.
والیزاده تصریح کرد: نظر به واحد بودن اهداف و شرح وظایف مشابه و همچنین به منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و جلوگیری از موازی‌کاری و رقابت‌های بعضا ناسالم در زمینه فعالیت‌های مربوط، خواهشمند است دستورات مقتضی در جهت ادغام این دو نهاد را صادر فرمایید.
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان خاطرنشان ساخت: بدیهی است در صورت تحقق این امر مهم، انشالله شاهد آثار مثبت و ارشمند آن و تحول سازنده در رسیدگی سریع، دقیق و عادلانه به پرونده‌های قضایی و ارائه‌ی بهتر به جامعه خواهیم بود.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا