یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: لرستان دارای توانمندی و مزیت‌های زیادی است که در نامه‌های مکرر استاندار و بنده به اطلاع جناب رئیسی رسیده است.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام شاهرخی در جریان جلسه آیت اله ابراهیم ریسی که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به رییس قوه قضاییه کشو گفت: سفر رئیسی به لرستان یک فرصت استثنایی است.
شاهرخی افزود: لرستان خاستگاه علما فقها ادبا شعرا و اندیشمندان است.
وی افزود: این استان دارای توانمندی و مزیت‌های زیادی است که در نامه‌های مکرر استاندار و بنده به اطلاع جناب رئیسی رسیده است.
او گفت: سفرهای متعددی که در طول یک سال گذشته به‌طور مکرر به استان سفر اتفاق افتاده ستودنی است. رئیسی از مشکلات اینجا و راه برون‌رفت آن‌ها در استان کاملاً اطلاع دارند و در این باره تصمیماتی گرفته شده که بعدها توسط ایشان مطرح می‌شود.
وی اذعان داشت: نظام اسلامی خدمات ارزشمندی به لرستان ارائه داده اما این استان همچنان از آسیب‌های اجتماعی خریدوفروش سلاح اعتیاد طلاق تکدی گری و تعطیلی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، وجود ۷ هزار میلیارد تومان خسارات باقی‌مانده از سیل، عدم تخصیص حق آب به لرستان، عدم تکمیل سدها ۷ سد نیمه‌کاره، وجود ۴۰ منطقه حاشیه‌نشین با ۷ هزار نفر جمعیت و …. است.
او ادامه داد: راه‌های برون رفت از این مشکلات اختصاص بودجه سالانه به میزان کافی، رسیدگی ایجاد پایانه سنگ جبران خسارات سیل تکمیل سدها در دست احداث و تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ آب استفاده از صندوق توسعه ملی اعتبار و تسهیلات به کشاورزان و شیلات است.
او ادامه داد: ریاست قوه قضاییه اشراف کامل به مشکلات و ظرفیت‌های موجود دارد.
وی افزود: در پایان تبریک میگویم سربازان گمنام و خوش‌نام سربازان ولی‌عصر که با جان نثاری خود امنیت را به ارمغان آورده‌اند.
 
شایان ذکر است  صبح سه شنبه دهم فروردین ماه، آیت اله رئیسی رئیس قوه قضاییه در بیست‌وپنجمین سفر استانی خود به‌همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد خرم آباد شد.



خبر: فاطمه دارابی/ یافته

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا