یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد گفت: نامزدی داوطلبان ثبت‌نامی در شوراهای اسلامی شهرستان هنوز رسمیت پیدا نکرده است و این افراد حق هیچگونه تبلیغات انتخاباتی ندارند چراکه تخلف محسوب می‌شود.
به گزارش ایرنا، جعفر طولابی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به طور یقین اینگونه تخلفات و تبلیغات زودهنگام افراد داوطلب شورای شهر خرم‌آباد در بررسی صلاحیت آنان از طریق هیات های نظارت و اجرایی تاثیرگذار است.
فرماندار خرم‌آباد اظهار داشت: کار بررسی صلاحیت داوطلبان بر اساس برنامه زمان بندی انجام می شود و نتیجه در موعد مقرر به اطلاع آنها خواهد رسید.
۳۲۹ نفر برای داوطلبی شورای شهرهای خرم‌آباد ثبت‌نام کردند
وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۲۹ نفر برای داوطلبی حوزه شهرهای خرم‌آباد، سپیدشت، زاغه و بیرانشهر ثبت نام و ۲۲۰ نفر معادل حدود ۶۷ درصد این تعداد حضوری نام نویسی کرده اند.
فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه از مجموع ثبت‌نام کنندگان۱۱ درصد معادل ۳۶ نفر زن و مابقی مرد هستند گفت: آمار ثبت‌نامی شهر خرم آباد ۲۷۲ نفر داوطلب، زاغه ۱۸، سپیدشت ۲۲ و بیرانشهر ۱۷ نفر است.
طولابی در ادامه اظهار داشت: برخی از داوطلبان شورای شهر خرم‌آباد مدارک خود را به صورت موقت ارائه داده و به صورت موقت پذیرش شده اند که باید حتما مدارک اصلی را تحویل دهند در غیر این صورت پرونده آنها قابل بررسی نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: کار ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستایی نیز از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ به مدت یک هفته انجام می شود.
ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند به مدت هفت روز ادامه داشت و نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی روستا به مدت یک هفته از ۱۶ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.
شورای اسلامی شهر خرم آباد ۹ عضو اصلی دارد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا