یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: تعداد ۳۴۸ نفر داوطلب حضور در ششمین دوره انتخابات شوراها در لرستان شده‌اند.
به گزارش یافته، محمود ثمینی شامگاه شنبه 23 اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار داوطلبین لرستانی شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی اظهار داشت: تا ساعت ۱۹ امروز، ۳۴۸ لرستانی برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات لرستان افزود: در خرم‌آباد ۸۳ نفر، در بروجرد ۶۰ نفر، در دورود ۵۲ نفر، در الیگودرز ۵۷ نفر و در دلفان ۲۴ نفر، در ازنا ۱۶ نفر، در پل‌دختر ۱۸ نفر، در کوهدشت ۲۴ نفر، در چگنی ۷ نفر، در سلسله ۴ نفر و در رومشکان ۳ نفر داوطلب حضور در ششمین دوره انتخابات شوراها در لرستان شده‌اند.
 
تعداد داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرستان خرم‌آباد
فرماندار شهرستان خرم‌آباد هم گفت: در چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی شهر در حوزه شهرستان خرم‌آباد ۳۱ نفر ثبت‌نام کردند.
 طولابی درباره چهارمین روز ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شورای شهر خرم‌آباد عنوان کرد: امروز تعداد ۳۱ نفر ثبت‌نام کرده که یک ۳ خانم و ۲۸ نفر مرد بودند، همچنین ۲۱ نفر از این داوطلبان به صورت حضوری و ۱۰ نفر به صورت غیرحضوری نام‌نویسی کردند.
 وی در این باره اظهار داشت: در مجموع در ۴ روز گذشته در حوزه شهرستان خرم‌آباد ۸۳ نفر شامل ۸ نفر خانم و ۷۵ نفر مرد برای داوطلبی شورای شهر در حوزه شهرستان خرم‌آباد ثبت‌نام نمودند که از این تعداد در شهر خرم‌آباد ۶۵ نفر، زاغه ۱۰ نفر، سپیددشت ۶ نفر و بیرانشهر ۲ نفر به فرمانداری مراجعه و نام‌نویسی کرده‌اند.
 طولابی افزود: توصیه ما به داوطلبان نام‌نویسی در شوراهای اسلامی شهر، استفاده از زمان باقیمانده و موکول نکردن ثبت‌نام به روز پایانی می‌باشد چرا که مهلت ثبت‌نام به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا