یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس ستاد انتخابات استان از آغاز فرآیند ثبت‌نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خبر داد .
به گزارش یافته؛ "محمود ثمینی" اظهار داشت: از امروز، چهارشنبه بیست اسفندماه، ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد و این فرآیند تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت .
وی افزود: برای ثبت‌نام چهار روش به‌صورت حضوری و غیرحضوری تعریف‌شده است که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://entekhabat.moi.ir نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام اقدام کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: داوطلبان صرفاً با استفاده از چهار روش زیر که توسط وزارت کشور تعریف‌شده اقدام کنند:
۱. ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سر شماره ۳۰۰۰۷۷۸۷
۲. ثبت‌نام از طریق نسخه ویندوز و قابل‌نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سر شماره ۳۰۰۰۷۷۸۷
۳. ثبت‌نام از طریق دفاتر پيشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سر شماره ۳۰۰۰۷۷۸۷
۴. ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت‌نام.
وی بیان کرد: پس از تکمیل ثبت‌نام، بررسی‌ها توسط عوامل اجرایی ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری‌ها انجام خواهد شد و تائید نهایی ثبت‌نام داوطلبان از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.
 ثمینی تأکید کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با تکمیل مدارک نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و در شرایط کنونی که ویروس کرونا شیوع پیداکرده، حتی‌المقدور از مراجعه حضوری برای ثبت‌نام خودداری کنند و از روش‌های غیرحضوری در این رابطه بهره‌گیری کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا