یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان از دستگیری 2 کلاه‌بردار و کشف 10 میلیارد ریال کلاه‌برداری اینترنتی در شهرستان «دورود» خبر داد.
درآمدی بر ابعاد جرائم اینترنتیبه گزارش یافته، سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» در جمع خبرنگاران، در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار داشت: در پي مراجعه یک شهروند به مأموران پلیس و اعلام اینکه در برنامه شیپور اقدام به خرید مقادیری برنج با پرداخت مبالغی وجه نقد کرده که متوجه می‌شود از وی کلاه‌برداری شده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان «دورود» قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، افرادی در سطح شهرستان‌های تابعه با استفاده‌های از سیم‌کارت‌های شهروندان اقدام به درج آگهی فروش کالا در اپلیکیشن دیوار و شیپور می‌کنند و پس از جلب اعتماد افراد از آنان کلاه‌برداری می‌کنند.
فرمانده انتظامی استان بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی 2 کلاه‌بردار اینترنتی را در شهر «دورود» شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به جرم خود اعتراف و 10 میلیارد ریال کلاه‌برداری اینترنتی از آنان کشف شده است، گفت: از مخفیگاه متهمان 16 کارتن گوشی، مقادیری تجهیزات جانبی گوشی هوشمند، 4 عدد فلش مموری، مقادیری سیم‌کارت و مدارک هویتی، کارت‌بانک، 3 عدد سکه بهار آزادی و یک دستگاه خودرو سواری کشف شد.
سردار مهدیان نسب با بیان اینکه پلیس با تمام توان با کلاه‌برداران و متخلفان برخورد قانونی می‌کند، به مردم توصیه کرد، هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و مراقب افراد سودجو و فرصت‌طلب باشند و در صورت برخورد با این‌گونه افراد با نیروی انتظامی همکاری کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا