یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون واکسن کرونا در تمامی بیمارستان‌های استان توزیع شده است.
به گزارش یافته، حمید مخیری صبح امروز بیست و پنجم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این تعداد از واکسن توزیع‌شده برای کادر درمان شاغل در بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی تزریق شده است.
وی اظهار کرد: در این راستا تا کنون 186 دوز از واکسن اسپوتنیک 5 برای در شهرستان‌های مختلف استان برای کارکنان مذکور تزریق شده است.
مخیری ادامه داد: در خرم‌آباد 56 نفر و بروجرد، دورود، کوهدشت، الیگودرز، دلفان، پل‌دختر و ازنا به ترتیب 25، 15، 20، 10، 20، 20 و 20 نفر واکسن را دریافت کرده‌اند.
مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر لرستان گفت: محموله‌ی دوم از واکسن کرونا طی هفته‌ی جاری وارد کشور خواهد شد.
مخیری ادامه داد: بخش دوم از واکسن ارسالی به استان برای مابقی کادر درمان و بهداشت تزریق خواهد شد.
وی عنوان کرد: با روندی که در پیش گرفته‌ایم بسیار امیدواریم که تا پایان سال بخشی از جمعیت عمومی شامل گروه‌های پرخطر مردم واکسن کرونا را دریافت کنند.
مخیری تصریح کرد: فعلا تزریق واکسن برای مادران باردار، مادرانی که به فرزندان شیر می‌دهند و جمعیت بالاتر از 65 سال و کمتر از 18 سال در برنامه نیست.
مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر لرستان همچنین از افزایش آمار مبتلایان طی هفته‌ی گذشته و تغییر رنگ برخی شهرستان‌ها خبر داد و گفت: مردم نباید از رعایت پروتکل‌های بهداشتی غافل شوند چرا که بیماری کرونا همچنان قربانی می‌گیرد.
مخیری گفت: افزایش آمار مبتلایان و تعداد بستری‌ها که منجر به تغییر رنگ برخی شهرستان‌های استان از آبی به زرد شده است نشان می‌دهد که عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی طی چند هفته‌ی گذشته رفته‌رفته خود را نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد: اگر پروتکل‌های بهداشتی با جدیت بیشتر از سوی مردم رعایت نشود پیک چهارم با شدت بیشتر به‌زودی بروز خواهد کرد.

کاظمی ذهابی/ وبدا

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا