یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تا کنون تعداد مبتلایان مثبت به کووید ۱۹ در لرستان 65 هزار و 72 مورد است که بر اساس این گزارش طی 24 ساعت گذشته تست تعداد 160 نفر مثبت اعلام ‌شده است.
 
به گزارش یافته، «مریم کوشکی» معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با «بیماری کووید ۱۹» دانشگاه علوم پزشکی لرستان 23 بهمن‌ماه، در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در لرستان، اظهار داشت: درمجموع 199 و 258 نمونه به آزمایشگاه‌های ارسال‌شده است.
وی بابیان اینکه جواب 198 هزار و 840 نمونه تاکنون داده‌شده است، افزود: تعداد مبتلایان مثبت به کووید ۱۹ در لرستان 65 هزار و 72 مورد است که بر اساس این گزارش طی 24 ساعت گذشته تست تعداد   160 نفر مثبت اعلام‌شده است. این در حالی است که آمار روز گذشته 121 نفر بود. همچنین تعداد کل پاسخ‌های منفی 133 هزار و 754 مورد است.
 مسئول ستاد مبارزه با بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: متأسفانه تاکنون یک هزار و 327 به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان جان خود را ازدست‌داده‌اند.
شایان‌ذکر است این آمار تا پایان روز 21 بهمن‌ماه است. آمار پیشین مربوط به 20 بهمن‌ماه بود که تعداد فوت‌شدگان یک هزار و 327 نفر اعلام‌شده بود.
مسئول ستاد مبارزه با بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دوری از تجمع، کاهش ترددهای غیرضروری، تهویه‌ی مناسب فضا منزل و محل کار تاکید کرد.
آخرین آمار ابتلا به کرونا در لرستان:
نمونه های ارسالی: 199258
کل جواب داده شده: 198840
جمع تجمعی مثبت: 65072
تعداد کل منفی: 133754
 جمع تجمعی فوتی مثبت: 1327
 
لازم به ذکر است که بر اساس اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین وضعیت شهرستان لرستان به شرح زیر می باشد:
 
🟨 شهرستان های زرد: الیگودرز، بروجرد، پلدختر، خرم آباد، دلفان، کوهدشت و سلسله
🟦 شهرستان های آبی: ازنا،  رومشکان ، دورود و چگنی
نسبت به هفته گذشته، دورود از وضعیت زرد به آبی و بروجرد و کوهدشت نیز از آبی به زرد رسیده‌اند.


سیر صعودی افزایش مبتلایان به کرونا در لرستان

اینفوگرافی: امیررضا قاسمی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا