یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان از نصب سه دستگاه سنجش آلاینده‌های هوا در سه منطقه از استان خبر داد.
به گزارش یافته، ستایش دیرکوند صبح امروز بیستم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: این دستگاه‌ها به منظور بررسی و نظارت دقیق‌تر و بهتر وضعیت آلودگی هوای استان خریداری شده‌اند که طی چند روز آینده نصب و راه‌اندازی می‌شوند.
وی عنوان کرد: در مورد نصب و راه‌اندازی سه دستگاه سنجش آلودگی‌های هوا خریداری‌شده جلسه‌ی مشترکی را با نمایندگان استانداری لرستان و سازمان محیط زیست برگزار کردیم.
مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: در این جلسه تصمیمات لازم در مورد مناطق نصب و راه‌اندازی این سه دستگاه گرفته شد.
دیرکوند اظهار کرد: این دستگاه‌ها قطعاً در شهرهایی که در طول سال بیشترین بار آلودگی هوا و گردوغبار را دارند نصب خواهند شد.
وی افزود: معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عنوان یک دستگاه ناظر تمامی جوانب بهداشت محیطی را رصد می‌کند.
مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: هر چند تأمین سلامت هوا، وظیفه‌ی ذاتی سازمان محیط‌زیست می‌باشد اما ما موظفیم اقدامات نظارتی خود را با امکانات و تجهیزات جدید و مدرن انجام دهیم.
دیرکوند ادامه داد: این نظارت‌ها کمک می‌کند تا دستگاه‌های ذی‌ربط به‌موقع و بهتر عمل کنند.
وی اظهار کرد: میزان آلودگی هوا یکی از شاخص‌های مهم بهداشت می‌باشد که سلامت تمامی افراد جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با افزایش تعداد کارگاه‌های صنعتی، شیمیایی و خودرو در کشور و به فراخور آن در استان میزان آلودگی هوا افزایش پیدا کرده است.
 
کاظمی ذهابی/ وبدا
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا