یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: دو مرد میان‌سال به علت انتشار گاز مونو اكسيدكربن در منزل مسكوني واقع در خيابان طوبی کوی جهادگران جان باختند.
به گزارش یافته، مهرداد فلاح با اعلام خبر فوق بیان داشت: شامگاه جمعه سوم بهمن‌ماه ۱۳۹۹ طی تماس تلفنی مرکز فوریت‌های پلیسی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر فوت دو تن از همشهریان در خیابان طوبی کوی جهادگران بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره ۷ و واحد امداد نجات ایستگاه شماره ۲ به همراه فرمانده‌های ایستگاه‌های شماره ۲, ۴ و ۷ و علی مراد بابایی کارشناس عملیات سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
 رییس سازمان آتش‌نشانی افزود: طی بررسی‌های اولیه مشخص شد که متأسفانه این دو شهروند به علت استنشاق گاز منو کسید کربن جان خود را از دست داده‌اند که آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی منزل مسکونی پیکر افراد فوت شده را به آمبولانس سازمان آرامستان ها که در محل حضور داشت تحویل دادند.
 وی در پایان از همشهریان عزیز خواست خطرات گاز منوکسید کربن را جدی بگیرند چرا که این گاز بدون رنگ و بو و بسیار خطرناک است که متأسفانه سالانه تعداد زیادی از هم‌وطنان عزیز را به کام مرگ می‌کشاند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا