یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ترخیص بیش از دو هزار و 200 دستگاه موتورسیکلت از ابتدای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ "مرتضی چغلوند" اظهار داشت: طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی در پارکینگ از 18 آبان ماه سال جاری لغایت 18 دی‌ماه به مدت دو ماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان به مرحله اجرا در آمد و تاکنون دو هزار و 200 دستگاه موتورسیکلت تحویل مالکان یا متصرفان قانونی آن‌ها شدند.
وی افزود: مراحل ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی شامل مراجعه مالک به دفاتر پلیس +10 و ارائه مدارک مالکیتی و هویتی موتورسیکلت، پرداخت دیون دولتی می‌باشد.
رئیس پلیس راهور استان یادآور شد: پرداخت دیون دولتی مانند جریمه‌های معوقه به‌صورت اقساطی و هزیته پارکینگ نیز بر اساس نرخ پارکینگ در سال 94 (مرکز استان 720 و شهرستان‌ها 460 تومان) محاسبه می‌گردد.
سرهنگ دالوند ادامه داد: همچنین بر اساس اعلام بیمه مرکزی ایران بیمه این وسایل نقلیه به شکل اقساطی و بدون جریمه تأخیر می‌باشد، مالکان یا متصرفان هر چه سریع‌تر از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ترخیص موتورسیکلت توقیفی خودشان اقدام نمایند.
وی خاطرنشان کرد: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی همچنان ادامه دارد و از کسانی که موتورسیکلت آن‌ها به هر دلیلی به جزء دستور قضایی توقیف شده‌اند، توصیه کرد از مهلت باقی‌مانده (18 دی‌ماه) با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ برای بهره‌مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده، اقدام کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا