یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌جمعه الیگودرز گفت: بودجه سال آینده کشور دارای اشکالاتی است که نمایندگان مجلس باید نسبت به رفع ایرادات آن با دقت و حساسیت ویژه برخورد نمایند.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام مهدی سرلک امام‌جمعه الیگودرز روز جمعه 5 دی ماه، در جمع نمازگزاران این شهر به سخنان مقام معظم رهبری در جلسه ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی اشاره نمود و گفت: مقام معظم رهبری بهترین راهکار ضروری برای امروز کشور را گفتمان مقاومت عنوان نمودند که بی‌شک این سخنان حکیمانه باید به‌صورت جدی موردتوجه مردم و مسوولان قرار گیرد.
وی گفت: در کلام رهبری گفتمان مقامت شامل قوی شدن کشور در همه زمینه‌ها، عدم اعتماد به دشمن، اتحاد ملی و خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌باشد.
مام جمعه الیگودرز با اشاره به لزوم متکی بودن به ظرفیت‌ها و توان داخلی گفت: بزرگ‌ترین دستاورد برجام برای کشور شناخت دشمنان و کسب تجربیات برای عدم اعتماد به آن‌ها می‌باشد.
حجت‌الاسلام سرلک در ادامه به لایحه بودجه سال آینده اشاره نمود و افزود: اگر چه این موضوع تخصصی می‌باشد، اما از شواهد پیداست که اشکالات اساسی در بودجه سال آینده وجود دارد که در صورت عدم رفع ایرادات مشکلاتی برای کشور به وجود خواهد آورد.
وی با برشمردن برخی اشکالات گفت: نمایندگان مجلس با دقت نظر و حساسیت ویژه نسبت به رفع ایرادات بودجه اقدام نمایند.
امام‌جمعه الیگودرز در خطبه اول نیز به وضعیت بیماری کرونا اشاره نمود و افزود: با لطف خداوند و تلاش مسوولان و همراهی مردم وضعیت شهرستان زرد شد و آیین نماز جمعه نیز پس از ده ماه تعطیلی با تصمیم ستاد کرونا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی با قدردانی از مردم و مسوولان در مقابله با کرونا گفت: از مردم می‌خواهیم همچنان نسبت به رعایت نکات بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا