یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 شاهپور جمشيدي مدير كل بيمه ايران و‌ رئیس سندیکای بیمه گران ایران در لرستان به عنوان مدیر نمونه بیمه ایران در سال 99-98 معرفی شد.



به گزارش يافته، بر اساس حکمی که از طرف محمد رضایی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران صادر شد، شاهپور جمشيدي مدير كل بيمه ايران در لرستان به عنوان مدیر نمونه بیمه ایران در سال 99-98 معرفی و با اهدا لوح تقدیر از زحمات ایشان تجلیل شد.
در قسمتی از پیام مدیرعامل آمده است، امید است شما عضو مؤثر خانواده بزرگ بیمه ایران که در کمال شایستگی به عنوان زیبنده مدیر نمونه بیمه ایران در سال ۹۸ -۹۹ دست یافته‌اید همواره طلایه‌دار عرصه خدمت و حمایت و موجب التیام و آرامش همه‌کسانی باشید که در شرایط سخت به این نقش‌آفرینی نیاز دارند.
شایان ذکر است شاهپور جمشيدي از 1 مهرماه 1393 عهده‌دار این مسئولیت در لرستان است و تاکنون منشأ خدمات نظیر موارد ذیل بوده است.
ارائه خدمات بهینه در حوزه درمان به بیمه‌شدگان بسیاری نظیر خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ...، پرداخت خسارت‌های حوزه‌های جانی و مالی به هم‌وطنان، واگذاری بیش از 120 نمایندگی در راستای اشتغال‌زایی جوانان و ارائه خدمات مطلوب به مراجعین در حوزه صدور، تسویه تعهدات بیمه توسعه در استان و آزادی زندانیان ناشی از عدم ایفای تعهدات آن شرکت، تأسیس اولین انجمن صنفی بیمه ایران در استان، تأسیس اولین شرکت‌های خدمات بیمه‌ای در استان، ابتیاع ملک جهت شعبه دورود و تبدیل شعبه از حالت استیجاری به ملکی، تلاش در جهت تأسیس صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در استان و تحقق این امر، تلاش در جهت توسعه فرهنگ بیمه در استان و …

 





بازگشت به بالا