یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند 4 نفره سارقان منزل و کشف 20 میلیارد ریال اموال سرقتی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، سردار"حاجی محمد مهدیان نسب" در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پي چندین فقره سرقت منزل در یکی از محله‌های شهر «خرم‌آباد» موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.
وي افزود: مأموران مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان تحقيقات گسترده‌ای را به‌صورت محسوس و نامحسوس انجام که منجر به شناسايي اعضای باند 4 نفره سارقان شد.
فرمانده انتظامی استان بیان داشت: مأموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی یکی از سارقان را حین سرقت دستگیر و در عملیاتی دیگر نیز سایر اعضای باند که 3 نفر بودند در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام انتظامی لرستان ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، سرکرده باند سارقان که فردی سابقه‌دار و شرور است و دارای سوابق متعدد کیفری در شهرستان‌های مختلف ازجمله ماکو، تهران و غیره بوده، پس از آزادی از زندان با همکاری اعضای باند مذکور سرقت‌های زیادی را مرتکب شده است.
وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرده‌اند، تصریح کرد: از مخفیگاه اعضای باند مقادیری طلاجات، يک دستگاه سواری بنز، يک دستگاه پژو 207، يک دستگاه پژوه 405، 10 عدد برگ سفته و چک‌های سفيد امضاء، 7 عدد فشنگ کلت کمري، 3 عدد چاقوي بزرگ و يک عدد ساطور کشف شد.
سردار مهدیان نسب در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف‌شده را بالغ‌بر 20 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، به هم استانی‌ها توصیه کرد، ضمن توجه ویژه به هشدارهای پلیسی با رعایت نکات پیشگیرانه و نصب سیستم‌های بازدارنده و ایمنی مانع اعمال مجرمانه سارقان شوند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا