یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان و رئیس ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا گفت: کلیه محدودیت‌های کرولایی در هفته پیش رو تمدید می‌شود.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی شامگاه جمعه 28 آذرماه گفت: با عنایت به مصوبات ستاد ملی و استانی و با توجه به وضعیت نارنجی تا اعلام رسمی وضعیت شهرها ازنظر رنگ از سوی وزارت بهداشت ‌کلیه محدودیت‌های هفته قبل تمدید می‌شود.
وی افزود: بر این اساس کلیه ادارات دولتی و خصوصی استان لرستان مطابق با وضعیت نارنجی از نظر حضور کارکنان در ادارات و سایر محدودیت‌ها عمل نمایند.
گفتنی است؛ بر اساس مصوبات ستاد ملی و به‌منظور جلوگیری از ازدحام و تردد شب یلدا در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری محدودیت تردد از ساعت 20 شب تا 4 بامداد برقرار بوده و بازار هم غیر از مشاغل گروه 1 در کلیه شهرهای استان از ساعت 18 تعطیل است.



اطلاعیه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص تمدید محدودیت‌ها

 💢 ضمن تشکر از همراهی و همدلی تمامی مردم شریف استان در خصوص پایبندی به محدودیت‌های اعلام‌شده به اطلاع می‌رساند:

 ۱- از آنجا که دورهمی ها خانوادگی و تجمعات، محل و فرصتی برای ابتلا به بیماری کرونا و شیوع گسترده ویروس کووید ۱۹ است، لذا از تمامی مردم شریف استان می‌خواهیم در شب یلدای پیش رو از هرگونه دورهمی خانوادگی اجتناب نمایند.

۲- با توجه به استمرار وضعیت نارنجی در استان، تمامی محدودیت‌های اعلام‌شده در مورخ ۲۱ آذرماه به مدت یک هفته و تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ تمدید می‌گردد.

 ۳- با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه، فعالیت اصناف از ساعت ۱۸ عصر ممنوع بوده و طرح ممنوعیت تردد خودرو از ساعت ۲۰ شب برقرار می‌باشد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا