یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 72 ساعت گذشته در سطح این شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ "عباس دولتشاهی " اظهار داشت: به‌منظور ارتقاء امنیت اجتماعی با برنامه‌ریزی مستمر و به‌منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی در ۳ روز گذشته مأموران موفق به انهدام ۲ باند سرقت شدند.
 وی افزود: پس از اقدامات پلیسی دقیق و رصدهای صورت گرفته تعداد 25 نفر سارق شناسایی که با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر، پس از انجام بازجویی‌های تخصصی به 41 فقره انواع سرقت اعتراف و افراد مالباخته همگی شناسایی شدند.
 فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: در بحث برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تعداد 10 نفر از عاملان شرارت و تیراندازی مربوط به سنوات گذشته که همگی دارای سوابق کیفری می‌باشند دستگیر و همچنین در بحث جمع‌آوری معتادان متجاهر تعداد 101 نفر معتاد متجاهر با همکاری شهرداری در سطح شهر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های مجاز به‌منظور ترک اعتیاد و بازپروری شدند.
وی افزود: در راستای همین طرح 38 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز پس از انجام اقدامات پلیسی شناسایی و پس از دستگیری تحویل دستگاه قضائی شدند، ضمن اینکه تعداد 921 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و یا به‌صورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و غیره بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.
 دولتشاهی ضمن هشدار به افراد هنجارشکن گفت: به حول و قوه الهی اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به‌صورت مستمر و بی‌امان ادامه خواهد داشت و با تعاملات خوبی که با دستگاه قضائی برقرار است برخوردی قاطع و سخت با هنجارشکنان و افرادی که به هر نحو بخواهند مخل نظم و امنیت شوند خواهیم داشت.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا