یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از کشف مواد غذایی احتکار شده به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز خبر داد.
دستگیری 333 خلافکار در خرم آبادبه گزارش یافته، سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی الیگودرز با اشراف اطلاعاتی از یک انبار احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: ماموران با انجام بررسی‌های صورت گرفته یک انبار احتکار مواد غذایی را شناسایی و در بازرسی از آن 4 تن و 100 کیلوگرم قند، 2 تن شکر، 15 تن برنج خارجی، 3 هزار عدد ماکارونی،9 تن لوبیا، 30 حلب 25 کیلویی عسل و غیره را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش مواد کشف‌شده را بیش از 10 میلیارد ریال برآورد کردند.
این مقام انتظامی لرستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب هم‌وطنان در کمک به شناسایی محتکران و اخلالگران اقتصادی، خاطرنشان کرد: با حضور و فعالیت شبانه‌روزی پلیس و با حمایت و همکاری همیشگی مردم، هرگونه فعالیت اقتصادی، صنعتی و غیره در امنیت کامل است اما برای سودجویان و سوداگران اقتصادی ناامن بوده و با اقدامات و فعالیت‌های غیرقانونی در هر نقطه‌ای که باشد به‌شدت مقابله و برخورد خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا