یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هئیت نظارت مرکزی بر انتخابات شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: در چارچوب قانون به بررسی صلاحیت کاندیداهای شورا رسیدگی خواهیم کرد.
سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به نحوه عملکرد هئیت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در بحث بررسی صلاحیت‌ها اشاره کرد و گفت: امروز نخستین جلسه پس از تعیین هیئت رئیسه نظارت بر انتخابات شوراها برگزار شد که از مهم‌ترین موضوعات این نشست که در دستور کار قرار گرفته بود تشکیل مجامع استانی و هئیت های استانی بوده که ساز و کاری در این خصوص در نظرفته گرفته شده است.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: احکام دبیرخانه مرکزی هئیت نظارت بر انتخابات شوراها هم صادر و شروع به کار کرده است ضمن اینکه نحوه ورود به بحث بررسی صلاحیت‌ها هم در دستور کار هئیت مرکزی است و طبیعی بوده که قانون را در این زمینه ملاک عمل خود قرار خواهیم داد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما بایستی با توجه به اینکه مجلس یازدهم مجلسی انقلابی بوده و مورد تایید مقام معظم رهبری است، قطعا توقعاتی از سوی ایشان نسبت به مجلس وجود دارد که امیدواریم بتوانیم در این امر هم به منویات رهبری معظم انقلاب پاسخ درشانی بدهیم و دل دلسوزان نظام را در جهت اینکه ما به عنوان تابلو تمام نمای مجلس در حوزه نظارت بر انتخابات شوراها  هستیم را خوشحال کنیم؛ بنابراین مجلس به ما اختیار داده و همچنین اعتماد کرده است و انشاالله بتوانیم در چارچوب قانون به این وظیفه بسیار سنگین عمل کنیم.
رئیس هئیت نظارت مرکزی بر انتخابات شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در روزهای آینده به مجامع استانی ابلاغ خواهیم کرد که سه نفر از اعضای مجمع نمایندگان را به هئیت مرکزی معرفی کنند تا احکام آنها صادر و شروع به کار کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا