یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهم و کشف یک فقره کلاه‌برداری به ارزش 15 میلیارد ریال در "خرم‌آباد" خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎ به گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی لرستان و اعلام اینکه شخصی با به‌کارگیری روش‌های متقلبانه مبلغ قابل‌توجهی را از وی کلاه‌برداری است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاه‌برداری قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی یک دستگاه بلدوزر را برابر قولنامه تنظیمی از یک نفر به مبلغ 15 میلیارد ریال خریداری کرده که پس از مدتی متوجه می‌شود اسناد خودرو از جمله برگ سبز گمرکی آن جعلی است و فروشنده از وی کلاه‌برداری کرده است.
فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: مأموران با اقدامات اطلاعاتی محل اختفای کلاه‌بردار را شناسایی و وی را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
این مقام انتظامی استان اظهار داشت: پس از احراز جعلی بودن اسناد توسط کارشناسان پلیس آگاهی متهم به جرم خود اعتراف و تحویل مراجع ذیصلاح شد.
سردار مهدیان نسب در پایان به شهروندان توصیه کرد، خریداران قبل از هرگونه معامله وسیله نقلیه و قطعی شدن خریدشان، در مورد صحت‌وسقم اسناد مربوطه اطمینان حاصل کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا