یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: شول‌آباد الیگودرز در ۴۸ ساعت گذشته با ۳۳ میلی‌متر، بیشترین میزان بارندگی را در این استان داشته است.
به گزارش یافته، بهروز مرادپور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این که متوسط بارندگی‌ها در 48 ساعت گذشته در خرم‌آباد ۱۹.۸ میلی‌متر بود افزود: طی این مدت بروجرد ۱۱.۳، الیگودرز ۹.۴، کوهدشت ۹، پل‌دختر ۷.۷ و دورود ۲۳.۶ میلی‌متر بوده است.
وی میزان بارش‌ها را در الشتر 8 میلی‌متر، نورآباد ۱۰، ازنا ۲۰.۹، رومشکان ۶.۵، چگنی ۱۱.۱، ایمان آباد ۱۴.۷، سیلاخور ۲۰.۱، سپیددشت ۲۶.۸ و ریمله ۱۸.۳ میلی‌متر اعلام کرد.
سازمان هواشناسی همچنین در اطلاعیه که 17 آذرماه صادر شد، پیش‌بینی هوای استان را به شرح زیر اعلام کرد:ر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای، سامانه بارشی در اوایل صبح امروز از جو استان خارج شد، از بعدازظهر امروز تا عصر چهارشنبه جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود. از چهارشنبه‌شب تا صبح روز پنجشنبه با فعالیت موج‌های کم دامنه در اغلب نقاط بارش پراکنده باران و گاهی رعدوبرق و در مناطق بادخیز افزایش سرعت وزش باد تا بازه نسبتاً شدید پدیده‌های غالب می‌باشند. طی روزهای پنجشنبه و جمعه مجدداً جو آرامی در استان حاکم می‌باشد. از نظر نوسانات دمایی، طی 24 ساعت آینده، دماهای شبانه کاهش می‌یابند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا