یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با اعلام مرگ 10 بیمار دیگر، مجموع افرادی که پس از ابتلا به بیماری کووید۱۹ در لرستان فوت کرده‌اند، به یک هزار و 150 نفر رسید.

به گزارش یافته، "مریم کوشکی" معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با " بیماری کووید۱۹ " دانشگاه علوم پزشکی لرستان ١٢ آذرماه، در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کووید۱۹ در لرستان، اظهار داشت: در مجموع 144 و 721 نمونه به آزمایشگاه‌های ارسال شده است.
وی با بیان اینکه جواب 143 هزار و 617نمونه تاکنون داده شده است، افزود: تعداد مبتلایان مثبت به کووید۱۹ در لرستان 56 هزار و 197 مورد است.
مسئول ستاد مبارزه با بیماری کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: متأسفانه تاکنون یک هزار و 150 انسان به علت ابتلای به بیماری کووید۱۹ در استان جان خود را از دست داده‌اند.
این آمار تا پایان روز دهم آذر است. آمار پیشین مربوط به هشتم آذرماه بود که تعداد فوت‌شدگان یک هزار و 140 نفر اعلام شده بود.
 
آخرین آمار ابتلا به کرونا در لرستان:
نمونه های ارسالی: 144721
کل جواب داده شده: 143617
جمع تجمعی مثبت: 56197
تعداد کل منفی: 87413
 جمع تجمعی فوتی مثبت: 1150
وی همچنین گفت: براساس ابلاغیه ی ستاد ملی کرونا وضعیت رنگ بندی ابتلای کرونا برای تمامی شهرستان های استان به حالت نارنجی می باشد. این وضعیت رنگ بندی تا اعلام بعدی یعنی هفته ی آینده قابل استناد است.



اینفوگرافی: علی محمدی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا