یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 پس از کش‌وقوس‌های فراوان، شورای اسلامی شهر، با عبور ناخواسته از لطفی میانجایی سکان هدایت شهرداری را به دست عباس ملک محمودی سپرد.
به گزارش یافته، روز دو پس از قطعی شدن عزل لطفی میانجایی به خاطر شرکت در مراسم تشییع یکی از بستگانش توسط ستاد مدیریت مبارزه با شیوع کرونا، اعضای شورای شهر علی‌رغم میل باطنی، نسبت به انتخاب سرپرست جدید اقدام نمود و با اکثریت قاطع، عباس ملک محمودی را که پیش از این نیز، یک دوره سرپرستی شهرداری را تجربه کرده بود انتخاب نمودند.
عباس ملک محمودی در مراسم معارفه با ابراز ناراحتی از اقدام پیش آمده برای مهندس لطفی میانجایی، ایشان را از سرمایه‌های ارزشمند شهر دانست، و با اشاره به شرایط نامناسب شهرداری، بیان نمود همچون دور گذشته با اتکای به پروردگار متعال و اتکاءبه همکاران گرامی سعی خواهیم نمود، این کشتی‌شکسته و گرفتار در طوفان ناملایمات را به ساحل امن و آرامش، هدایت نمائیم.
سرپرست جدید شهرداری الیگودرز، همت و همراهی کارکنان سخت‌کوش شهرداری را در کنار، پشتیبانی شورای شهر تنها عامل برون‌رفت از این شرایط برشمرد و بیان داشت، پس از رخدادهای اخیر، قبول مسئولیت شهرداری، آن‌هم در چنین شرایط آشفته‌ای جز زحمت و کوشش دوچندان، ره‌آوردی ندارد و این بار نیز به خاطر ارادت و علاقه به زادگاه سرافرازم سعی خواهیم نمود با همکاری و یکدلی کارکنان شهرداری از این اوضاع متلاطم عبور نماییم و مجدداً آرامش را بر فضای مدیریت شهری حاکم نماییم و در این میان همکاری و همراهی شهروندان عزیز نقش سازنده‌ای خواهد داشت.
اداوی رئیس شورای اسلامی شهر الیگودرز، نیز با اعلام فصل الخطاب بودن قانون بیان داشت، علی‌رغم میل باطنی و پس از استقامت و رایزنی‌های زیاد برای رفع مشکل ایجادشده، ناگزیر از تمکین قانون شدیم و در میان گزینه‌های موجود، مهندس عباس ملک محمودی را که از نیروهای با سابقه و پرکار مجموعه می‌باشد، با اکثریت آراء انتخاب نمودیم.
اداوی با اشاره به تجربه یک دوره‌ای عباس ملک محمودی در سرپرستی شهرداری، بیان داشت، اخلاق‌مداری و مقبولیت بین همکاران از شاخصه‌های بارز ایشان است که امیدواریم همچون گذشته کارنامه درخشانی از خود به یادگار بگذارد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الیگودرز در پایان مراسم لطفی میانجایی، با سر سپردن به تقدیرات الهی، اتفاقات اخیر را بسیار رعدآسا و سریع بیان نمود که فرصت هرگونه واکنشی را از انسان سلب نمود، ایشان با تأکید مجدد بر علت حضور خود در مراسم تشییع، عرض تسلیت و مدیریت تجمع با استفاده از ظرفیت وابستگی حاضران را دلیل حضور خود بیان نمود و این برخورد را مناسب ندید و از اینکه هیچ‌کس، دلیل و چگونگی این برخورد را پرسش ننموده ابراز گلایه داشت و تأکید نمود: هرچند تقبل مسئولیت شهری در این اوضاع امری سخت و خطیر می‌باشد، لکن با تمام توان در کنار همکار گرامی آقای مهندس ملک محمودی خواهیم بود و برای ایشان آرزوی توفیق خواهیم داشت. لطفی میانجایی آبادانی شهر را هدف و آرمان همه برشمرد و افراد و اشخاص را بهانه دانست و اضافه نمود، اگر اعتبار و شخصیت هر شخص فدای آرمان‌های زادبومش گردد بسی جای افتخار و سربلندی خواهد داشت.
 
شایان ذکر است در جلسه دوشنبه 10 آذرماه شورای شهر الیگودرز، عباس ملک محمودی با هفت رأی موافق به‌عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.عباس ملک محمدی پیش از این به عنوان معاون خدمات شهری شهرداری الیگودرز به خدمت مشغول بوده است.
پیش از این محمد لطفی میانجایی سرپرست شهرداری بود. وی 24 مهرماه 99 و به دنبال عزل حسین اکبری از سمت شهردار الیگودرز، به عنوان سرپرست شهرداری این شهر منصوب ،که 6 آذرماه به دنبال آنچه تخطی از مصوبات ستاد کرونا عنوان شده بود از این سمت عزل شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا