یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا استفاده از سیستم گرمایشی خودرو و تاکسی‌ها در فصل سرد، دارای دستورالعمل اجرایی خاص‌تری نسبت به سال‌های گذشته است.
فصل سرد، دارای دستورالعمل اجرایی خاص‌تری نسبت به سال‌های گذشته است.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران تعداد ۸۸۰ هزار و ۵۴۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۴۵ هزار و ۷۳۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و تا کنون ۶۱۷ هزار و ۷۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.
اما با گسترده‌تر شدن شیوع ویروس کرونا یکی از تاکیدات مسئولان نظام سلامت کشور، کاهش ترددهای غیرضروری درون شهری است چون محدود کردن سفرهای درون شهری و لغو سفرهای غیر ضروری و همچنین رعایت نکات بهداشتی در سفرها از سوی رانندگان و مسافران می‌تواند نقش موثری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشد اما این روزها که هوای کشور سرد شده است، استفاده از بخاری خودرو و پیشگیری از کرونا به دغدغه افراد تبدیل شده است که طبق توصیه‌های وزارت بهداشت رعایت
برخی نکات برای رانندگان و مسافران در جلوگیری از شیوع کرونا ضروری است:
- استفاده همه سرنشینان خودرو از ماسک الزامی است
- شیشه‌های خودرو باید پایین باشد
- حالت سیستم گرمایشی بر روی تهویه خارجی قرار بگیرد است
- حتی الامکان از دریافت پول نقد و تماس دست با پول خودداری کنید
- سطوح و فضا داخل خودرو، تاکسی و اتوبوس را در طول روز گندزدایی کنید
- از تماس دست با چشم، دهان و بینی پرهیز کنید
- از هر فرصتی برای شست‌وشو و ضدعفونی دست‌ها استفاده کنید

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا