یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و رستوران‌های مرکز لرستان گفت: کرونا این بیماری منحوس صنف مارا قلع‌وقمع کرد و در حال حاضر هم که ممنوعیت‌های جدید شامل حال سفره‌خانه‌ها شده و این رسته پر کارگر را هم دیگر از پای درآورده است.
ایمان میر در گفتگو با یافته با اعلام این مطلب، گفت: اغلب تالارهای پذیرایی اجاره‌دار هستند و از بابت محدویت‌های کرونایی بشدت آسیب دیده‌اند و مابقی هم که مالک هستند به دنبال تغییر کاربری تالارهای خود هستند و دیگر توان این همه خسارت را ندارند.
وی افزود: در ۱۰ ماه اخیر به مدیران دولتی نامه نوشتیم و از مشکلاتمان گفتیم، اما حتی جواب نامه‌هایمان را هم ندادند.
میر بیان داشت: کارگرانمان به خاطر شرایط کرونایی بیکار شدند، اما دولت هیچ کمکی نکرد. تسهیلاتی هم که دادند به درد ما نمی‌خورد.
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و رستوران‌های خرم‌آباد اعلام کرد: کرونا این بیماری منحوس صنف مارا قلع‌وقمع کرد و در حال حاضر هم که ممنوعیت‌های جدید شامل حال سفره‌خانه‌ها شده و این رسته پر کارگر را هم دیگر از پای در آورده است.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر بعضی از رسته های تحت پوشش ما که در دسته شغلی یک هستند هم مجاز به فعالیت به‌صورت بیرون بر هستند و خیلی از مشتری های آن‌ها کاهش یافته و مجبور به تعدیل نیرو هستند و فروش آنها کفاف هزینه هایشان را نمی‌دهد.
میر ادامه داد: ما از دولت و تمامی ارگان های دولتی انتظار کمک و مساعدت لازم را با این صنف پر کارگر داریم و انشالله به‌زودی و با کمک و همدلی این بیماری را هم شکست می دهیم و رونق دوباره کاسبی همه کسبه را از خداوند منان خواستاریم.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا