یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از این به بعد نمونه‌گیری از کارکنان بیمارستانی مشکوک به کرونا در محل کارشان انجام خواهد.
به گزارش وبدا لرستان، دکتر مریم کوشکی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به حساسیت خدمات کارکنان بیمارستانی در وضعیت کنونی طی جلسه‌ای که با اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری داشتیم این تصمیم گرفته شد.
وی اظهار کرد: بر این اساس دیگر نیاز نیست کارکنان بیمارستانی برای انجام تست کرونا محل کار خود را ترک کرده و به مراکز غربالگری کرونا مراجعه کنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: البته تشخیص این که نمونه‌گیری برای کارکنانی نیاز باشد با پزشک تعیین‌شده از طرف رئیس بیمارستان در همان مرکز درمانی خواهد بود.
وی افزود: کارکنان درمانی مبتلا پس از گذراندن دوران قرنطینه، برای بازگشت مجدد به محل کار نیازی به تست مجدد نداشته و با نظر پزشک معتمد تعیین شده از طرف رئیس بیمارستان می‌توانند کارشان را از سرگیری کنند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: در جلسه‌ای که با اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری برگزار شد، در خصوص مهم‌ترین مشکلات پرستاران و راه‌های رفع این مشکلات بحث و تبادل‌نظر شد.
وی عنوان کرد: برخی دیگر از خواسته‌های اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری با رئیس دانشگاه مطرح و نتیجه‌ی قطعی آن مشخص خواهد شد.
 
وحید کاظمی ذهابی/ روابط عمومی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا