رئیس پلیس‌راه استان از اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح استان خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ مصطفی دالوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن استان لرستان در وضعیت قرمز و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا این مصوبات به شرح ذیل اعلام و اجرا می‌شود.
1-تمامی تفرجگاه‌های استان مسدود و در صورت مشاهده ورود وسایل نقلیه به این مکان‌ها، مأموران پلیس‌راه نسبت به اعمال قانون وسایل نقلیه متخلف اقدام می‌نمایند.
2-به‌منظور پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ورودی آرامستان‌های استان تا اطلاع ثانوی مسدود می‌شوند.
3-ورود تمام خودروهای شخصی غیربومی و خروج تمام خودروهای شخصی با پلاک بومی خرم‌آباد ممنوع هست و کسانی که اصرار بر تردد داشته باشند برابر قانون با کد 2177 به مبلغ 510 هزار تومان جریمه خواهند شد.
4-خودروهای امدادی، اورژانس، وسایل نقلیه عمومی حمل بار و مسافر از این موضوع مستثنی بوده و رفت‌وآمد آن‌ها به داخل شهرها آزاد است.
این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: همکارانم در مجموعه پلیس‌راه و انتظامی استان مصوبات ستاد ملی کرونا را به صورت جدی پیگیری می‌کنند و از مردم استان می‌خواهیم بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی همه موارد را رعایت کنند تا انشاءالله وضعیت استان بهبود یابد.

اطلاعیه پلیس‌راه لرستان در خصوص محدودیت‌های تزدد