مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان گفت: مانور نظارت بر چرخه تأمین آرد از بیست ششم مهرماه در کلیه شهرستان‌های استان لرستان آغاز وهم اکنون نیز ادامه دارد.
به گزارش یافته، حجت اله بیرانوند روز پنجشنبه 8 آبان در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز مانور نظارت بر چرخه تأمین آرد در استان، از یک هزار و 500 نانوایی و ۱۳ کارخانه آرد توسط گشت‌های مشترک نظارتی با محوریت اداره کل غله و مشارکت بازرسان سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و تشکل‌های صنفی بازرسی به عمل آمده و در این بازرسی‌ها درمجموع ۱۴۸ واحد متخلف شناسایی و جهت اعمال قانون به مراجع ذی‌ربط معرفی ‌شده‌اند.
بیرانوند در ادامه افزود: در جریان اجرای مانور یک هزار و 13 کیسه آرد یارانه‌ای که در برخی انبارها به‌صورت غیرقانونی نگهداری می‌شد کشف و ضبط شده و پرونده آردهای مکشوفه نیز تحت عنوان قاچاق و عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی تحویل، ۱۰ نانوایی کسر سهمیه و ۴ واحد پلمپ شدند.
مدیر کل غله در پایان اظهار داشت: در مانور نظارت بر چرخه تأمین آرد علاوه بر بازرسی از نانوایی‌ها، کارخانجات آرد و پیمانکاران حمل آرد استان اطلاعات کامل واحدهای نانوایی در قالب چک‌لیست‌های مربوطه دریافت و ثبت می‌گردد.
شایان ذکر است مانور نظارت بر تامین چرخه آرد که از اواخر مهرماه در استان آغاز شده است تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد یافت.

۱۰ نانوایی کسر سهمیه و ۴ واحد پلمپ شدند