یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه بررسی نحوه فعالیت اماکن اقامتی، پذیرایی و گردشگری استان به ریاست استاندار لرستان و با موضوع چگونگی فعالیت‌ این صنف در شرایط شیوع بیماری کرونا برگزار شد.
برخي تالارهای پذیرایی ناامن لرستان، پذیرای جشن‌های مردمیبه گزارش یافته، سید موسی خادمی در این جلسه که با حضور دادستان مرکز استان، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری لرستان، مدیر کل صمت نماینده میراث فرهنگی و تعزیرات استان و تعدادی از مدیران هتل‌ها و رستوران‌های لرستان برگزار شد، اظهار داشت: تالارهای پذیرایی و هتل داران از مجموعه صنوفی هستند که به خاطر بیماری کرونا آسیب دیده و متحمل خسارات فراوانی شده‌اند.
خادمی خاطرنشان کرد: جلسه امروز با حضور نمایندگانی از این صنف تشکیل شد و به دنبال راهکاری برای ادامه فعالیت تالارهای پذیرایی بودند که به دلیل شرایط ویژه و فوق‌العاده بیماری کرونا در استان لرستان فعلاً امکان ادامه کار و از سرگیری فعالیت این صنف (تالارهای پذیرایی) وجود ندارد.
استاندار لرستان تصریح کرد؛ با توجه به خسارت‌های وارده کارگروه مربوطه تشکیل و بررسی‌هایی در این زمینه انجام شود و همچنین به خاطر ضرر و زیان‌های وارده به این صنف در اثر بیماری کرونا مقرر شد از طریق تسهیلات بانکی و یا بخشودگی‌هایی که دستگاه‌های مختلف برای آن‌ها انجام می‌دهند از این مشاغل حمایت لازم به عمل آید.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا